۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۵۱
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85146255
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نظارت بر واحدهای اقامتی و گردشگری کردستان تشدید می‌شود

سنندج- ایرنا- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: به‌ منظور کیفی‌سازی خدمات به مسافران و گردشگران، نظارت و بازرسی بر واحدهای اقامتی و پذیرایی استان در ایام تابستان تشدید می‌شود.

به گزارش ایرنا، منصور مهرزاد روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: افزایش بازدیدها و تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری استان با هدف اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی، ارتقاء کیفیت خدمات گردشگری و فراهم آوردن زمینه سفر ایمن برای مسافران و گردشگران ورودی به استان، به‌صورت مستمر در ایام تعطیلات تابستان انجام خواهد شد.

وی خواستار دقت و مشارکت هرچه بیشتر ادارات در سطح شهرستان‌ها در امر نظارت بر تاسیسات گردشگری شد و افزود: رشد بازدید از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و فرهنگی کردستان و افزایش اقامت در مراکز گردشگری استان با همکاری و هم‌افزایی تمامی ادارات عضو ستاد اجرایی خدمات سفر، ایجاد زیرساخت‌ها و تبلیغ و معرفی جاذبه‌ها حاصل شده است و ضروری است با آموزش و فرهنگ‌سازی، نظارت بر فعالیت تاسیسات گردشگری و بازاریابی و تبلیغات وسیع، زمینه‌های افزایش ماندگاری مسافران فراهم شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اعلام کرد: کیفیت‌بخشی خدمات ارائه شده به‌ویژه از سوی تاسیسات گردشگری استان اعم از هتل‌ها، هتل‌ آپارتمان‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و سنتی، رستوران‌ها، مهمان‌پذیرها، سفره‌خانه‌های سنتی و واحدهای بین‌راهی می‌تواند رضایتمندی مسافران را افزایش دهد و گردشگری استان را رونق ببخشد.

وی ابراز امیدواری کرد: با نظارت مستمر بر رعایت ضوابط و مقررات و ارتقاء سطح ارائه خدمات در مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری استان بتوانیم خدمات مطلوبی به همشهریان و مسافران ارائه دهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha