۳۰ خرداد ۱۴۰۲، ۲۰:۰۴
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 85146635
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واکنش حزب الله به عملیات شهادت‌طلبانه «عیلی» در شمال رام‌الله

تهران-ایرنا- حزب‌الله لبنان عملیات «منحصر به فرد» رزمندگان مقاومت در شهرک «عیلی» واقع در شمال رام الله را که منجر به هلاکت تعدادی از نظامیان صهیونیست و زخمی شدن چند نفر دیگر شده است، تمجید کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: این عملیات منحصر به فرد، بیانگر آمادگی مقاومت برای ضربه زدن به دشمن و پاسخگویی به جنایات رژیم اشغالگر در مکان و زمان مورد نظر است.

حزب الله در ادامه بیانیه خود به جنایت اخیر اشغالگران در جنین اشاره کرد و افزود: ما تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در اردوگاه جنین و حملات مکرر صهیونیست‌ها به اردوگاه و حومه آنرا قویا می‌کنیم.

مقاومت لبنان اضافه کرد: ما همچنین پاسخ قهرمانانه رزمندگان مقاومت در جنین و برادران مجاهدی که نیروهای اشغالگر را غافلگیر کردند و سیلی دردناکی به آنها زدند و ساعت‌ها با آنها درگیر شدند، می‌ستاییم.

حزب الله تأکید کرد که مقابله و مبارزه دیروز و امروز نشان دهنده هشیاری مقاومت فلسطین، حضور همیشه در صحنه آنها برای دفاع از مردم و مقدسات فلسطین و توانایی در مقابله با روش‌های فریبکارانه صهیونیست‌ها و درس عبرت برای دشمن بود.

چهار نفر از شهرک‌نشینان عصر امروز سه شنبه در یک عملیات استشهادی و بر اثر تیراندازی در نزدیکی شهرک «عیلی» واقع در شمال رام الله کشته شده و چند نفر هم زخمی شدند.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهونیستی گزارش داد که مجریان عملیات تیراندازی در شهرک عیلی، ۳ نفر بودند که دو نفر از آنها به شهادت رسیدند.

«حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که پاسخ حمله جنایتکارانه روز گذشته دشمن صهیونیستی به جنین و تعرض شب گذشته اشغالگران به مسجد الاقصی خیلی زود با عملیات تیراندازی امروز در شهرک عیلی داده شد. قاسم تصریح کرد که انقلابیون کرانه باختری در هر مکانی و از جایی که دشمن گمانش را هم نمی‌کند، به آن ضربه وارد می‌کنند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز عملیات قهرمانانه امروز در شهرک عیلی را تبریک گفت و اعلام کرد که این عملیات ضد صهیونیستی، پاسخی طبیعی به جنایات روزافزون اشغالگران اسرائیلی علیه ملت فلسطین بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha