کمیته‌های مقاومت فلسطین: ثابت قدم به راه مقاومت ادامه می‌دهیم/مردم فلسطین تسلیم نمی شوند

تهران - ایرنا - مسئول واحد اطلاع رسانی کمیته‌های مقاومت فلسطین در گفت وگو با ایرنا تصریح کرد: آنچه در ماه‌های اخیر (در سرزمین های اشغالی) اتفاق افتاد نشان می‌دهد که مردم فلسطین سازش، تسلیم و شکست را نمی‌پذیرند و تا زمانی که دشمن صهیونیستی از خاک ما بیرون نرود، ثابت قدم به راه مقاومت ادامه خواهیم داد.

«محمد البریم» مسئول واحد اطلاع‌رسانی کمیته‌های مقاومت فلسطین امروز (چهارشنبه) در گفت وگو با خبرنگار بین الملل ایرنا اظهار داشت: مقامات دشمن صهیونیستی در تمام اظهارات خود تلاش می‌کنند تا پیامی آرامبخش به صهیونیست‌ها ارسال کنند و برای جلب حمایت آن‌ها علیه مردم و مقدسات ما جنایت می‌کنند، اما عملیات قهرمانانه و پایداری بی‌نظیر همه طیف‌های مردم فلسطین غلط بودن این ادعاها را آشکار و میزان ناتوانی و ضعف ارتش رژیم صهیونیستی و شکست آن‌ها در جلوگیری از عملیات قهرمانانه فلسطینی‌ها را هویدا می‌کند.

وی با اشاره به مقاومت مردم جنین در برابر اشغالگران صهیونیست وارد کردن خسارت به ارتش رژیم اسرائیل در دو روز قبل (جنین) و عملیات شهادت طلبانه جوانان فلسطینی در شهرک صهیونیست‌نشین «علیی» که منجر به هلاکت چهار صهیونیست شد، افزود: همه دیدند که در جنین چه اتفاقی برای نظامیان صهیونیست افتاد و دیروز نیز شکست آشکار کل نهادهای نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی را در شهرک «عیلی» مشاهده کردند، در جنین ارتش رژیم صهیونیستی در کمین محکمی گرفتار شد و در شهرک عیلی سیلی محکمی خورد.

مسئول واحد اطلاع‌رسانی کمیته‌های مقاومت فلسطین اضافه کرد: همه اینها بدون هیچ تردیدی ثابت می‌کند که صهیونیست‌های جنایتکار فقط به مخاطبان خود توهم می‌فروشند.

وی با بیان اینکه «هر ملتی که تحت اشغال و استعمار قرار گیرد، مقاوم است و تمام مردم فلسطین به طور ذاتی مقاوم هستند» اظهار داشت: بطور یقین فلسطینی‌ها مردمی هستند که اکثرشان وابسته به سازمان‌های مختلف سیاسی، عقیدتی و فکری هستند و در چارچوب آن‌ها فعالیت می‌کنند، بنابراین حتی عملیات‌های فردی که آن‌ها انجام می‌دهند جهت گیری‌های سیاسی دارد.

البریم ادامه داد: دشمن صهیونیستی باید به خوبی درک کند که ادامه جنایتش در حق مردم فلسطین و مقدسات آن‌ها که مسجد الاقصی در راس آن‌ها قرار دارد، زندگی صهیونیست‌ها را در جهنم و کابوس غیرقابل تحمل قرار خواهد داد.

وی افزود: مقامات رژیم اشغالگر اسرائیل باید بدانند که مردم ما و مقاومت دلیرانه آن‌ها همواره این قدرت را دارند که دشمن را غافلگیر و خسارات بیشتری به آن وارد کند و در زمان و مکان مناسب به آن ضربه بزنند.

مسئول واحد اطلاع‌رسانی کمیته‌های مقاومت فلسطین با اشاره به اینکه شهرک‌های صهیونیست‌نشین در داخل و یا نزدیک به شهرها، روستاها، شهرک‌ها و اردوگاه‌های فلسطینی ایجاد شده اند، افزود: این موضوع موجب قدرت بخشیدن به هر گونه عملیات مقاومت علیه شهرک نشینان صهیونیست یا نظامیان این رژیم می‌شود و هرگونه فعالیت یا تلاش فلسطینی‌ها به هر اندازه که باشد، برای دشمن جنایتکار دردناک است و تأثیر زیادی در جامعه صهیونیستی و صهیونیست‌های ساکن سرزمین‌های اشغالی فلسطین می‌گذارد.

وی با بیان اینکه، مسلماً حالت انقلابی و جهادی که همه طیف‌های فلسطین با آن زندگی می‌کنند ایجاب می‌کند که همه در مقاومت، نقش و مشارکت داشته باشند، گفت: مقاومت، درگیری و مقابله با رژیم غاصب و تروریست اسرائیل که می‌کُشد و قصد یهودی‌سازی مقدسات و دزدی و غارت سرزمین فلسطین را دارد و 75 سال است که بر سرزمین ما خیمه زده است در ذات فلسطینی‌ها قرار دارد.

البریم اظهار داشت: این کابینه افراطی اسرائیل و تمامی کابینه‌های بعدی این رژیم نمی‌توانند سیطره خود را بر مردم ما تحمیل کنند و مقاومت آن‌ها را از بین ببرند.

وی اضافه کرد: اقدامات سرکوبگرانه و تروریستی آن‌ها و آنچه در ماه‌های اخیر اتفاق افتاد نشان می‌دهد که مردم ما از سازش، تسلیم و شکست سرباز زده‌اند و تا زمانی که دشمن صهیونیستی از خاک ما نرود، ثابت قدم به راه مقاومت ادامه خواهند داد.

مسئول واحد اطلاع‌رسانی کمیته‌های مقاومت فلسطین ادامه داد: همه ما خوانده‌ایم که افکار عمومی رژیم صهیونیستی علیه وزرای افراطی کابینه خود چه می‌گویند و آن‌ها (کابینه رژیم صهیونیستی) به خاطر جلب نظر صهیونیست ها بصورت مستمر به مسجد الاقصی یورش می‌برند و ارتش این رژیم علیه مردم و جوانان فلسطینی جنایت می‌کند.

وی افزود: دشمن باخبر است که مردم خوب ما تسلیم ناپذیرند، سکوت نمی‌کنند و آرام نمی‌نشینند و هر اقدام رژیم صهیونیستی بدون توجه به چالش‌ها و با فداکاری مردم فلسطین با پاسخ محکمی مواجه خواهد شد.

البریم تاکید کرد: مردم فلسطین و مقاومت نمی‌پذیرند که روند اشغالگری کشورشان ادامه داشته باشد و شهرک نشینان صهیونیست به جنایات و کشتار جوانان فلسطینی و تجاوزات علیه مسجدالاقصی ادامه دهند و بدون پرداخت هزینه‌ای از زندگی شهرک نشینان صهیونیست و نظامیان این رژیم به سرقت سرزمین فلسطین ادامه دهند.

مسئول واحد اطلاع‌رسانی کمیته‌های مقاومت فلسطین در خاتمه تاکید کرد: بنابر این هر چه رژیم اشغالگر اسرائیل جنایات بیشتری علیه فلسطینیان مرتکب شود، اقدامِ مقاومت و اثربخشی و قدرت آن در برابر این تجاوزات ادامه دار، بیشتر خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha