۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۰۳
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85147114
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اساتید دانشگاه‌ها دانشجویان را با جریان انقلاب همراه کنند

سنندج- ایرنا- فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: اساتید بسیجی در جهاد تبین جلودار و در کلاس درس، روشنگر باشند و دانشجویان را با جریان انقلاب همراه کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سیدصادق حسینی روز چهارشنبه در همایش استانی "روز ملی بسیج اساتید" در دانشگاه کردستان اظهار کرد: تربیت انسان‌های نخبه بسیجی در مکتب شهید سلیمانی و دکتر چمران برای آینده کشور، از وظایف اساتید بسیجی است.

وی بر ضرورت تشریح دستاوردهای نظام در بخش‌های مختلف توسط اساتید تاکید کرد و افزود: مسوولیت شما اساتید خیلی سنگین است و باید چراغ روشن حرکت برای دفاع از انقلاب و همیشه پیشرو، الگو و نفش آفرین باشید.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان یادآور شد: باید شناختی مختصر از دکتر چمران داشته باشیم؛ نخبه علمی‌ای که عارف و مجاهد در راه خدا بود و جهاد را بر هر چیزی ترجیح داد.

سردار حسینی با بیان اینکه دکتر چمران در شکل گیری انقلاب اسلامی موثر بود و جنگ های نامنظم را تشکیل داد، اضافه کرد: امروز با تقویت انقلاب و انسجام اجتماعی می توانیم به قلل مرتفع پیشرفت در ابعاد مختلف برسیم.

وی از تلاش اساتید بسیجی در حوادث سال گذشته برای تببین نقشه های دشمنان تقدیر کرد و گفت: دانشگاه محل امیدآفرینی است و دشمنان تلاش می کنند، ناامیدی را ترویج کنند؛ بنابراین نقش اساتید در رابطه با آگاه سازی دانشجویان بسیار مهم است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: امنیت پایدار در کشورمان برقرار است و تحولاتی در جهان پیرامون رخ می دهد، همه به نفع جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه قدرت نرم ایران به شرق و غرب دنیا رسیده است، اظهار کرد: خیلی از کشورهای منطقه که پیشتر با ایران اسلامی راه تضاد را در پیش گرفته بودند، امروز در صف ارتباط با ایران هستند و به این نتیجه رسیدند که آمریکا دوست آنان نیست.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به انتخابات اسفند امسال نیز اشاره داشت و گفت: این انتخابات، موضوع مهمی است و باید تلاش کنیم شاهد مشارکت بالای مردم باشیم، چرا که جمهوری اسلامی ایران همیشه به آرای مردم مراجعه کرده است.

مسوول بسیج اساتید استان کردستان هم با بیان اینکه بسیج نیروی خودجوشی است که در عرصه اجتماع نقش آفرینی می‌کند، افزود: از اساتید بسیجی طلب یاری می کنیم که در راستای جهاد تبیین جدی قدم بردارند.

مهدی حاتمی تاکید کرد: حمایت از اساتید بسیجی خوب نبوده و توقع داریم از نیروهای بسیجی در زمینه کار اجرایی و مشورتی در دستگاه‌های مختلف استفاده شود.

در پایان این همایش، از ۱۰۰ استاد بسیجی دانشگاه‌های استان کردستان تقدیر شد.

۳۱ خرداد سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران به روز ملی بسیج اساتید نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha