۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۳۱
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85147190
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

جذب تسهیلات در چهارمحال و بختیاری تسریع می‌شود

۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۱۲:۳۱
کد خبر: 85147190
جذب تسهیلات در چهارمحال و بختیاری تسریع می‌شود

شهرکرد- ایرنا- شورای هماهنگی بانک‌های چهارمحال و بختیاری روز چهارشنبه ۳۱ خردادماه که با حضور استاندار برگزار شد مصوباتی را برای رفع موانع جذب تسهیلات تدوین کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار چهارمحال و بختیاری به مصوبات این جلسه اشاره کرد و گفت: تصمیمات خوبی گرفته شد و با ایجاد هماهنگی بیشتر بین بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی روند جذب تسهیلات در ادامه از سرعت بیشتری برخوردار می‌شود.

غلامعلی حیدری ادامه داد: در خصوص تسهیلات تبصره ۱۶ دستگاه‌ها با سرعت، واجدین شرایط را به بانک‌های عامل معرفی کنند و بانک‌ها نیز تا تیرماه فرصت جذب این تسهیلات را دارند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد:در خصوص تسهیلات ازدواج و فرزندآوری نیز هیچ محدودیتی در خصوص پرداخت برای واجدین شرایط وجود ندارد و بانک‌ها موظف به پرداخت این تسهیلات هستند.

حیدری با اشاره به دستور رییس‌جمهور در خصوص افزایش سقف تسهیلات وام نهضت ملی، تصریح کرد: این تسهیلات از ۳۵۰ به ۵۵۰ میلیون افزایش و نرخ بهره آن به ۱۸ درصد کاهش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص پرداخت ودیعه مسکن و افرادی که شرایط قانونی نیز مقرر شد تا بانک‌های همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در خصوص اشتغال خانگی و ساخت مسکن روستایی برخی از بانک‌ها در خصوص نحوه پرداخت از مرکز مشکل داشتند که رفع این مشکل در حال پیگیری است.

به گزارش ایرنا، در این نشست هر یک از فرمانداران شهرستانهای ۱۱ گانه، مدیران دستگاه‌های اجرایی و مدیران بانک‌های عامل به بیان دغدغه‌ها و موانع جذب تسهیلات در حوزه کاری خود پرداختند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha