رضا سلطانی: هیئت تهران محل دورهمی‌های غیر ورزشی‌ها شده است/ هیچوقت تیم ملی را نمی‌فروشم

تهران- ایرنا- مدیر تیم‌های ملی فدارسیون پرورش اندام درباره جدایی از هیئت تهران گفت: در حال حاضر هیئت تهران تبدیل به یک هیئت رفاقتی شده است و متاسفانه عده‌ای دور هم جمع شدند که اصلا مال ورزش ما نیستند؛ فقط صبح‌ها دور هم صبحانه و عصرها نیز ناهار می‌خورند و پس از آن به دنبال کارهای روز مره خودشان می‌روند.

رضا سلطانی در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان سال در خصوص این مراسم اظهار داشت: یکی از بهترین برنامه‌های فدراسیون که از طرف وزارت ورزش هیچ بودجه‌ای هم برای آن در نظر گرفته نشده همین مراسم است. جای تاسف دارد که ورزش ما را نمی‌بینند و در این موضوع چندین بار خودم با وزیر ورزش صحبت کردم. یک ورزشکار ما که وارد رژیم می‌شود حداقل ماهی ۸۰ یا ۹۰ میلیون هزینه می‌کند پس این هدایای ۳۰ یا۴۰ میلیونی ما اصلا عددی برای او به حساب نمی‌آید اما موضوع احترام و ارزش گذاشتن برای قهرمانان است.

پیشکسوت پرورش اندام ایران در مورد جدایی خودش از هیئت بدنسازی تهران عنوان کرد: در حال حاضر هیئت تهران تبدیل به یک هیئت رفاقتی شده است و متاسفانه عده‌ای دور هم جمع شدند که اصلا مال ورزش ما نیستند؛ فقط صبح‌ها دور هم صبحانه و عصرها نیز ناهار می‌خورند و پس از آن به دنبال کارهای روز مره خودشان می‌روند. در این مدت که از هیئت بیرون آمدم حتی یک بخشنامه ساده برای مسابقات هم نتوانستند بنویسند و صدها غلط داشت و حتی تاریخ مسابقات نیز مشکل داشت. برگزاری مسابقات یک ماه قبل از انتخابی کشوری جای تعحب دارد و رعایت این ریزه‌کاری‌ها نیازمند اطلاعات فنی است درحال حاضر آدم فنی در هیئت تهران وجود ندارد.

وی ادامه داد: در این ۱۰ سال مسئولان فکر می‌کردند که خودشان در حال پیش بردن کار هستند ولی داستان چیز دیگر بوده و در این یک ماهه که من از هیئت بیرون آمدم، همه چیز بهم ریخته شده است. متاسفم برای ورزشی که ۱۰ سال برای آن زحمت کشیدیم و حالا در حال از بین رفتن است. من دیگر صلا به هیئت تهران فکر نمی‌کنم و نمی‌خواهم دیگر به آن برگردم؛ زمانی برمی‌گردم که این آدم‌ها دیگر نباشند.

مدیر تیم های ملی فدراسیون پرورش اندام با اشاره به عدم ثبت‌نام برای انتخابات هیئت بدنسازی تهران گفت: من اصلا به دنبال ریاست نیستم و همیشه می‌خواهم به ورزش خودمان کمک کنم. همیشه در میدان بودم و کار می‌کردم و دنبال میز و پست بودن برای کسی خوب است که فکر می‌کند همه چیز همان میز و صندلی است؛ ورزشی‌ها به این موضوعات فکر نمی‌کنند.

وی درباره مسئولیت جدیدش در فدراسیون خاطرنشان کرد: من ۱۰ سال است که مدیر تیم‌های ملی هستم و هیچگاه آن را رها نمی‌کنم. به گفته دوستان برای کمیسیون مربیان ورود کردیم اما هیچوقت بچه‌ها تیم ملی را به جایگاه دیگری نمی‌فروشم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha