دادستان کرمانشاه: تعدادی از مسوولان و کادر درمانی بیمارستان امام رضا (ع) احضار شدند

کرمانشاه - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان کرمانشاه گفت: در ارتباط با پرونده سرقت از بیمارستان امام رضا (ع) این شهر تعدادی از مسوولان و کادر درمانی این بیمارستان احضار شدند.

به گزارش ایرنا، شهرام کرمی روز سه‌شنبه در نشست خبری مشترک با رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به مناسبت هفته قوه قضائیه، با اشاره به ماجرای سرقت اخیر از بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه، اظهار کرد: تحقیقات لازم از این افراد در باب مسامحه و کوتاهی کردن در حفظ اموال عمومی پس از احضار صورت گرفته و برای آنها قرار صادر شده است.

وی ادامه داد: سازمان بازرسی نیز هم اکنون به دقت در حال بررسی این پرونده بوده و حتما کیفرخواست برای این افراد صادر خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه این پرونده با بررسی و تحقیقات دقیق تعین تکلیف خواهد شد، افزود: تاکنون سه نفر که در این زمینه اقدام به سرقت کرده اند دستگیر و در بازداشت موقت بسر می برند.

کرمی اظهار کرد: سه نفر مالخر نیز شناسایی شده اند ولی چون در طول مدت زمان طولانی این سرقت صورت گرفته است اموال زیادی از آنها به صورت انبوه کشف نشده است.

وی یادآور شد: از حدود یک ماه قبل به دنبال سرقت قطعات سربی دیوارهای اتاق رادیوتراپی بیمارستان، موضوع به صورت جدی در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفته است.

دادستان کرمانشاه: تعدادی از مسوولان و کادر درمانی بیمارستان امام رضا (ع) احضار شدند

به گزارش ایرنا، در ماجرای سرقت از بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه دیواره‌های سربی اتاق دستگاه رادیوتراپی به سرقت رفته است که مشخص نیست این سرقت از چه زمانی آغاز شده بود.

پس از آشکار شدن موضوع بلافاصله محوطه دستگاه مورد بررسی قرار داده شد که مشخص گردید موجب نشت اشعه شده است.

مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) بزرگترین، مجهزترین و مدرنترین مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی منطقه غرب و شمال غرب کشور است که در ۱۵ بهمن ۱۳۸۴ به طور رسمی به بهره‌برداری رسید، این مجتمع بیمارستانی کار خود را با ۵۱۵ تخت شروع کرد و اکنون با وجود ۷۱۴ تخت مصوب، دارای ۸۴۰ تخت فعال است.

اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ نفر شامل فوق تخصص، متخصص، پرستار، ماما و سایر پرسنل در بخش های مختلف در این بیمارستان به صورت شبانه روزی در راستای ارایه خدمات به مردم تلاش می کنند.

بیش از سه هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی اکنون در قالب ۱۸ بیمارستان دولتی دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است که مجتمع امام رضا یکی از بزرگترین بیمارستان های استان و منطقه غرب کشور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha