۶۰ میلیارد ریال برای ساماندهی میدان شهدای زن در یزد اختصاص یافت

یزد- ایرنا- شهردار یزد گفت: ۶۰ میلیارد ریال بودجه استانی برای ساماندهی میدان شهدای زن در بخش مرکزی این شهرستان اختصاص یافت .

ابوالقاسم محی‌الدینی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای اجرای طرح که جزو مطالبات مهم مردم است کار مناقصه آن در اولین فرصت انجام و سپس با همکاری سایر بخش‌ها برای ساماندهی این مسیر اقدام مناسب به عمل می‌آید.

وی با قدردانی از همکاری مردم و مسئولان برای اجرای طرح‌های مختلف فرهنگی و عمرانی در شهرستان و بخش مرکزی یزد ادامه داد: قسمتی از بخش مرکزی یزد با شهر حمیدیا در تلاقی است و اجرای طرح‌ها با همکاری و هماهنگی پیگیری و اقدام می‌شود.

این مسئول یکی از برنامه‌های مهم شهرداری یزد در بخش مرکزی و ورودی اصلی این شهرستان را از جنوب کشور، رسیدگی به وضعیت دست فروشان در سطح منطقه ذکر کرد که در این خصوص تاکنون بر حسب ضرورت و مطالبه مردم اقدام شده و ادامه دارد.

محی الدینی بیان کرد: به صورت مکرر گشت‌های شهرداری یزد با همکاری بخش مرکزی کار نظارت و رسیدگی به شرایط موجود و فعالیت دست فروشان را رصد و انجام می‌دهند و اگر در این ارتباط مشکلی وجود داشت با اعلام به شهرداری پیگیری می‌شود.

وی تاکید کرد: هم‌اکنون رسیدگی و ساماندهی فعالیت دست فروشان توسط شهرداری شهر حمیدیا و بخشی هم توسط شهرداری یزد و بخش مرکزی انجام می‌شود و برای زیباسازی منطقه باید بیش از گذشته به دلیل اهمیت موضوع اقدام شایسته انجام شود.

جولان و فعالیت فراوان دستفروشان و فروشندگان سیار در مبادی‌ ورودی‌های شهر یزد به خصوص از سمت جنوب کشور افزایش یافته که زیبنده استان نیست .

دروازه ورودی به استان یزد از سمت جنوب و شرق، وضعیت خوبی به لحاظ عمرانی و مبلمان شهری ندارد و موجب ناخرسندی عموم مردم و مسافران شده است.

از جمعیت یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفری استان حدود ۷۰ درصد در شهرستان یزد زندگی می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha