۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۴
کد خبرنگار: 851
کد خبر: 85148896
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

برنج باقیمانده در انبارهای کشاورزان گیلان خریداری شود

رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه رشت بیان کرد: سال گذشته اتعلل شد و قدری از برنج کشاورزان باقی ماند، انتظار است دولت تمهیداتی برای خرید این میزان برنج از کشاورزان استان فراهم کند.

به گزارش ایرنا، آیت الله فلاحتی در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت این هفته رشت با بیان اینکه برنج شمال پاسخگوی تمام نیاز کشور نیست و جزو کشورهای واردکننده برنج هستیم ، عنوان کرد: لازم است دولت تمهیداتی برای فروش برنج کشاورزان اتخاذ کند وگونه ای اقدام شود که‌نخست برنج سال قبل کشاورزان خریداری شود و این قشر تولید کننده دچار خسران نشوند.

امام جمعه رشت در بخش دیگری از سخنانش به رذالت منافقین اشاره کرد و گفت : اتفاقات اخیر آلبانی نشانه انتقام خداوند از منافقین برای ریختن‌خون ۱۷ هزار شهید بود.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه فعالان رسانه ای در شبکه های معاند فارسی زبان خارجی بدانند که سرنوشتی چون سرنوشت منافقان در انتظارشان خواهد بود.

وی ادامه داد : به خیره‌سرانی که از کشور می روند وعلیه نظام جمهوری اسلامی وملت ایران در شبکه های خارجی صحبت وعمل می کنند، بدانند این سرنوشت محتوم آنان است که روزی به زباله دان تاریخ انداخته می شوند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بزرگداشت سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش در سال 1360 با بیان اینکه همه برنامه های اسلام منطبق بر منطق و حکمت است از فعالان حوزه قضا خواست چون قضاوت کار خطرناکی است مراقب حساسیت ها و ظرافت های این کار باشند.

وی با اشاره به سختی های کار قضاوت عنوان کرد: قضاوت با نوامیس، اموال و جان مردم در ارتباط است و کار بسیار سختی است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha