امام جمعه موقت گناباد: انتشار اخبار منفی موجب گسترش ناامیدی در جامعه می شود

گناباد-ایرنا- امام جمعه موقت گناباد گفت: انتشار اخبار و مطالب منفی از طریق فضای مجازی و رسانه ها موجب گسترش ناامیدی در بین آحاد جامعه می شود و باید از این مساله خودداری کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام عباسعلی فاطمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گناباد افزود: در شرایطی که رهبر معظم انقلاب همواره بر ایجاد روحیه ایمان و امید و نشاط آفرینی در جامعه تاکید دارند باید از انتشار اخبار منفی که مردم را ناامید می کند پرهیز کرد.

وی ادامه داد: اگر مشکل و نقصی وجود دارد باید آن را به طور مستقیم با مسوول مربوطه در میان گذاشت و از انعکاس اخبار منفی در آن بخش‌ها خودداری کرد.

خطیب نماز جمعه گناباد گفت: همه مردم و بخش‌های مختلف باید نسبت به تقویت روحیه امید و نشاط به عنوان یکی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب احساس مسوولیت کنند و از هر گونه اقدامی که این مساله را تحت تاثیر منفی خود قرار می دهد بپرهیزند.

حجت الاسلام فاطمی با اشاره به سالروز شهادت شهید شهید بهشتی و ۷۲ نفر از یاران انقلاب و هفته قوه قضاییه از دستگاه قضایی خواست که با قاطعیت با هرگونه مظاهر فساد در جامعه برخورد کند.

وی ادامه داد:هزینه های پیشگیری از جرم به مراتب کمتر از مقابله با جرایم است و هر اندازه در این زمینه بیشتر اقدام شود ناهنجاری ها و جرائم کاهش پیدا می‌کند.

او همچنین اعتیاد به مواد مخدر را سر منشا بیشتر ناهنجاری‌ها در جامعه دانست و اضافه کرد: با کاهش تبعات اعتیاد تنگناهای اجتماعی نیز کاهش می یابد.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha