۲۵ تیر ۱۳۹۱، ۱۴:۲۵
کد خبر: 80230541
T T
۰ نفر
شركت در نماز جمعه گناباد 12 درصد افزايش يافته است

گناباد - مسوول ستاد برگزاري نماز جمعه شهرستان گناباد از افزايش 12 درصدي حضور مردم اين شهرستان در آيين عبادي، سياسي نماز جمعه خبر داد.

'حسن باقرزاده' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:هم اكنون در نماز جمعه هر هفته این شهرستان به طور میانگین دو هزار و 500 تا دو هزار و 800 نفر شركت می كنند كه این جمعیت در مقایسه با سال 89 حدود 12 درصد افزایش نشان می دهد.

او همچنین با اشاره به افزایش پنج درصدی حضور جوانان گنابادی در این فریضه الهی افزود:آمار شركت جوانان در نماز جمعه گناباد در سال 89 حدود 45 درصد بوده است كه این رقم هم اكنون به 50 درصد رسیده است.

مسوول ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان گناباد همچنین گفت:جمعیت نمازگزاران جمعه این شهرستان در ایام ماه مبارك رمضان با افزایش دو برابری به بیش از پنج هزار نفر می رسد.

'حسن باقرزاده ' با اشاره به اجرای طرح یاوران آدینه به منظور جذب جوانان این شهرستان به نماز جمعه افزود:در این طرح كه با شركت دانش آموزان این شهرستان اجرا می شود هر دانش آموز تعدادی از دوستان خود را به شركت در نماز جمعه ترغیب و با همراهی آنان در این مراسم شركت می كند.

وی همچنین از برنامه این ستاد برای تقویت كمیته جوانان ستاد نماز جمعه این شهرستان خبر داد و ابراز امیدواری كرد با اجرای این طرح بتوان جمعیت بیشتری از جوانان را به شركت در نماز جمعه تشویق كرد.

1922/659