۱۹۶ فقره پرونده مرتبط با توزیع مرغ در تعزیرات حکومتی اردبیل تشکیل شد

اردبیل - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۹۶ فقره پرونده تخلف گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه مرغ در تعزیرات حکومتی این استان تشکیل شده است.

علی رحیمی آذر روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه به این پرونده‌ها در کمترین زمان ممکن رسیدگی شد، اظهار کرد: شعبه‌های رسیدگی کننده با توجه به محتویات پرونده‌ها ، اتهام انتسابی متهمان را محرز تشخیص و متخلفان را علاوه بر الزام به توزیع در شبکه به پرداخت مبلغ ۱۰ میلیارد و ۱۹۶ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کردند.

وی بیان کرد: واحدهای صنفی که به‌صورت مکرر اقدام به تخلف اقتصادی می‌کنند، علاوه بر اعمال جرایم سنگین مالی پلمب می‌شوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل تصریح کرد: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

رحیمی‌آذر گفت: تمامی واحدهای تولیدی، خدماتی و توزیعی و اصناف در استان زیر ذره‌بین تعزیرات هستند و به صورت مداوم بر نحوه عملکرد آنها نظارت می‌شود.

وی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و افزود: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های دستگاه قضایی است

وی اظهار کرد: هموطنان می‌توانند گزارش‌های خود در رابطه با احتکار، قاچاق کالا، گرانفروشی و کم‌فروشی و عرضه کالا خارج از شبکه توزیع را از طریق سامانه ارتباطی ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و یا ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha