۲ تیر ۱۴۰۲، ۲۳:۱۵
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85149264
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد ۲ ماه آینده برای بهره‌برداری آماده می‌شود

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان با بیان اینکه شتاب احداث ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در سفر رئیس جمهور مورد تاکید قرار گرفت، گفت: این ورزشگاه تا ۲ ماه آینده تکمیل و آماده بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا فرهاد زیویار روز جمعه در حاشیه بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد بیان کرد: مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد از سال های قبل آغاز شده است و در جریان سفر ریاست جمهوری به استان در دستور کار قرار گرفت و اعتبارات خوبی برای این طرحردر نطر گرفته شد.

وی افزود: بنابر دلایل متعدد و با پیگیری های انجام شده اعتبار این طرح تزریق شده است و هر ۲ هفته یکبار روند پیشرفت فیزیکی آن پیگیری و به مردم استان اطلاع داده می‌شود.

زیویار اظهار داشت: امروز از مسیرهای دسترسی طرح بازدید شد و آسفالت مسیر کمربندی ظرف هفته آینده تکمیل می شود.

استاندار لرستان عنوان کرد: کاشت چمن مجموعه تکمیل شده است و نیازمند ۲ ماه زمان است.

وی با اشاره به مسیر دوم این طرح گفت: کار عملیات اجرایی این طرح طی یک ماه انجام و در نهایت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد تا ۲ ماه آینده تکمیل و بهره‌برداری می شود.

استاندار لرستان در خصوص مجموعه ورزشی خیبر خرم‌آباد گفت: این باشگاه ورزشی عقبه تاریخی خوبی دارد و ورزشگاه باید در اختیار تیم حرفه ای قرار گیرد.

وی افزود: مذاکرات متعددی انجام شده است‌ و تلاش می شود که انتظارات مردم فراهم شود.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان نیز با بیان اینکه مسیر دسترسی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد شن ریزی شده است گفت: ۲ کیلومتر راه دسترسی ورزشگاه ۱۵ متری آماده آسفالت شده است و ۲ کیلومتر باقیمانده نیز فردا آغاز می شود و این طرح نیازمند هفت میلیارد تومان اعتبار است.

مرتضی شیروانی افزود: طی یک ماه آینده مسیر دسترسی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری تکمیل خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha