۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۷
کد خبرنگار: 5472
کد خبر: 85150880
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برنامه‌ریزی برای احیای ۳۹ واحد تولیدی نیمه‌فعال در ایلام

ایلام - ایرنا - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت(صمت) استان ایلام گفت: برنامه‌ریزی لازم برای احیای ۳۹ واحد تولیدی نیمه‌فعال استان و بازگشت آنها به چرخه تولید انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا محمدرحیمی روز یکشنبه در سیزدهمین جلسه کارگره تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به دهه تولید و تجارت که از یکم تیرماه مصادف با روز ملی اصناف شروع شده و به دهم تیرماه روز صنعت و معدن ختم می‌شود، اظهار کرد: این دهه فرصت مغتنمی است تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این قشر زحمتکش قرار گرفت و در جهت رفع موانع پیش روی آنان گام برداشت.

رییس سازمان صمت ایلام در مورد احصای واحدهای تملیکی استان، اظهار داشت: لازم است این واحدها که از سرمایه های کشور هستند، هر چه زودتر تعیین تکلیف شوند.

وی بیان کرد: در همین راستا تعداد ۱۲ طرح تملیکی جهت راه اندازی مجدد مشخص شده است که هفت طرح آن تعیین تکلیف و پنج طرح دیگر بنا به دستور استاندار ایلام تا ۲ ماه آینده تعیین تکلیف شده و به سرمایه گذار جدید یا قبلی واگذار می شود.

رییس سازمان صمت ایلام با اشاره به دستور اخیر وزیر کشور در خصوص احصا و شناسایی واحدهای مشکل دار قابل احیا در سه بخش کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری گفت: در بخش صنعت و معدن ۳۹ طرح تعطیل و نیمه فعال جهت احیا و رفع مشکل در طول سال جاری شناسایی و مشخص شده است.

به گزارش ایرنا، در این جلسه مسائل و مشکلات هفت واحد تولیدی، ورزشی، کشاورزی و گردشگری، مطرح و تصمیمات و مصوبات لازم برای آنها اخذ شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha