۴ تیر ۱۴۰۲، ۲۱:۱۱
کد خبرنگار: 3113
کد خبر: 85151389
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استقرار دو گردان نظامی جدید ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری

تهران-ایرنا- به دنبال افزایش عملیات شهادت‌طلبانه فلسطینیان در مناطق کرانه باختری،‌ ارتش رژیم صهیونیستی دو گردان نظامی دیگر خود را در کرانه مستقر کرده است.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی یکشنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد که «ما از امروز دو گردان نظامی دیگر خود را در کرانه باختری مستقر کرده‌ایم».

ارتش رژیم صهیونیستی این تصمیم را به دنبال عملیات‌های شهادت‌طلبانه مستمر فلسطینیان در کرانه باختری اتخاذ کرده است.

آخرین عملیات مقاومتی و ضد صهیونیستی رزمندگان فلسطینی در کرانه باختری به عملیات «عیلی» در نزدیکی جنین بر می‌گردد که به دنبال آن، چهار شهرک‌نشین کشته شده و چند نفر هم زخمی شدند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی به ویژه در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

در همین ارتباط، شبکه تلویزیونی «کان» رژیم صهیونیستی نوشت که بین سران رژیم صهیونیستی در دو بخش امنیتی و سیاسی در خصوص دامنه هرگونه عملیات نظامی علیه کرانه باختری اختلاف نظر وجود دارد و مخالفان بر این باورند که لزومی ندارد که با اقدامات نسنجیده، کرانه باختری را به نوار غزه دیگری تبدیل کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha