۶ تیر ۱۴۰۲، ۰:۰۹
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85152557
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

افزایش عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در شمال کرانه باختری

تهران- ایرنا- رسانه‌های رژیم صهیونیستی دوشنبه شب گزارش دادند، به دنبال پرتاب موشک از شهر جنین به سمت شهرک‌های صهیونیستی، سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی در صدد افزایش عملیات نظامی در شمال کرانه باختری هستند.

به گزارش ایرنا از فلسطین الیوم، شبکه کان رژیم صهیونیستی گزارش داد، سرویس‌های امنیتی رژیم اسرائیل در حال بررسی گسترش فعالیت‌های نظامی در شمال کرانه باختری اشغالی است.

روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارانوت» نیز گزارش داد، سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم پیشنهاد دادند که در واکنش به پرتاب موشک از شهر جنین عملیات نظامی محدودی در شمال کرانه باختری انجام دهند.

منابع خبری روز دوشنبه تصاویری از شلیک ۲ موشک از نوع «قسام ۱» را منتشر کردند که از یک منطقه در جنین به سوی روستای صهیونیست نشین «رام أون» در اطراف جنین در کرانه باختری است.

در این فیلم دو موشک در یک مزرعه زیتون آماده شلیک است و در کنار آن تاریخ امروز (دوشنبه) نوشته شده و هدف از شلیک این موشک‌ها، هدف قراردادن شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف جنین عنوان شده است.

در کنار این موشک‌ها نام «گردان العیاش – غرب جنین» نوشته شده است که زیر مجموعه گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) است.

عاملان این عملیات خطاب به صهیونیست‌ها اعلام کردند که آنچه در آینده خواهید دید بسیار بزرگتر و خطرناک‌تر خواهد بود.

روز یکشنبه نیز رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ماه گذشته و همزمان با راهپیمایی پرچم صهیونیست‌ها در قدس، یک جوان فلسطینی را در ارتباط با پیدا شدن یک موشک در این شهر بازداشت کرده است.

ماه می گذشته نیز ارتش رژیم صهیونیستی از پیدا شدن یک سکوی پرتاب موشک در روستای «نزلة زید» در نزدیکی جنین در شمال کرانه باختری خبر داده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha