پرورش‌خواه: باید حرمت ساپینتو حفظ می‌شد/ نکونام بازیکنانی در حد تیم ملی جذب کند

تهران- ایرنا- پیشکسوت استقلال گفت: ساپینتو تمام تلاش خود را کرد و باید حرمت او را حفظ می کردند. این اتفاقات به نفع استقلال نیست و باعث می‌شود تمرکز کاری تیم به هم ریزد.

بهروز پرورش‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، در مورد انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال اظهار داشت: امیدوارم انتخاب نکونام برای استقلال مفید باشد. او جزو خانواده استقلال است. قبلا هم بازیکن استقلال بوده و چند سالی است. که سرمربیگری تیم‌های مختلف را بر عهده داشته و تجربه لازم را به دست آورده است. هواداران از نکونام انتظار دارند که تیم قدرتمندی بسازد و از مدیران تیم تشکر می‌کنم بابت انتخاب نکونام امیدوارم تیم در فصل جدید با کادرفنی جدید قهرمان شود.

پرورش‌خواه: باید حرمت ساپینتو حفظ می‌شد/ نکونام بازیکنانی در حد تیم ملی جذب کند

وی درباره اینکه استقلال در کدام پست‌ها نیاز به جذب بازیکن دارد، گفت: به اعتقاد من نکونام باید بازیکن‌های بزرگ و در حد تیم ملی جذب کند. تیم‌های بزرگ بازیکن‌های بزرگی می‌خواهند که به تیم کمک کنند؛ نه بازیکن‌هایی که از از سال‌ها قبل در استقلال بودند و هیگ وقت هم مفید نبودند. الان تیم نیاز مبرمی به جذب بازیکن باکیفیت به خصوص درون دوازه دارد. استقلال باید دروازه‌بان جدیدی به خدمت بگیرد؛ البته در خط میانی یک هافبک خوش‌فکر و باکیفیت لازم دارد.

پیشکسوت استقلال در خصوص حضور هاشمی‌نسب در کادر فنی استقلال گفت: هاشمی‌نسب با نکونام همیشه بوده و با هم هماهنگ هستند و در فولاد با هم کار کردند. امیدوارم این دو نفر کمک کنند تیم به شرایط ایده آل برسد. هاشمی نسب سابقه بازی در استقلال را هم دارد و در بین هواداران از محبوبیت زیادی برخوردار است.

پرورش‌خواه در خصوص سبک مربیگری نکونام تصریح کرد: اگر مربی بخواهد تاکتیک تیمش را تغییر دهد باید مهره داشته باشد و بازیکنان تعیین کننده هستند. من اگر مهاجم، هافبک و مدافع خوب داشته باشم ‌می‌توانم هر لحظه بازی سبک عوض کنم. سرمربی مهره نداشته باشد نمی‌تواند سبک عوض کند. مربی باید ابزار داشته باشد و ابزار هر مربی هم بازیکنان است

وی در پایان در خصوص جنجال‌های رخ داده بین سرپرست باشگاه استقلال با ساپینتو خاطرنشان کرد: به نظر من اصلا ‌این جنجال درست نیست و ساپینتو تمام تلاش خود را کرد و باید حرمت او را حفظ می کردند. این اتفاقات به نفع استقلال نیست و باعث می‌شود تمرکز کاری تیم به هم ریزد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha