ربیعی: نکونام بهترین انتخاب برای استقلال بود/ قانون‌گذار باید جلوی دور خوردن را بگیرد

تهران - ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بهترین تصمیم مدیران استقلال انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی این تیم بود. 

به گزارش ایرنا، محمد ربیعی دوشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی در مورد قوانین نقل و انتقالاتی اظهار کرد: عمده تیمها به صورت دولتی و صنعتی اداره می شوند. دوستان نشستند و قوانینی وضع کردند تا جلوی رشد قیمت ها گرفته شود. بحث ضمانت اجرایی باید وجود داشته باشد اما اینطور نیست و دور زده می شود.

وی ادامه داد: قانون‌گذار قبل از اینکه قوانینی وضع کند، باید جلوی دور خوردن ها را بگیرد. راه های مختلف غیراخلاقی به وجود می‌آید. شاید می خواستند سطح باشگاه ها را به هم نزدیک کنند اما اعداد قابل محاسبه نیست.

سرمربی جدید ذوب آهن در خصوص همکاری مربیان با مدیربرنامه ها گفت: این یک معضل است. سال قبل در رفسنجان مدیربرنامه ای نبود که بیش از دو بازیکن در تیمم داشته باشد. 12 مدیربرنامه بودند اما بیش از دو بازیکن نداشتند. هر چه مدیر برنامه بازیکن کمتری در اختیار داشته باشد، می تواند راهنما و مشاور خوبی برای بازیکن در زمان چالش‌ها باشد.

ربیعی این راهم گفت: فوتبال تحت تاثیر کار انفرادی نیست بلکه باید آپشن‌های انگیزشی کلی و تیمی لحاظ شود. گل نخوردن و گل زدن وظیفه بازیکنان است و اجرای آن باعت شده انگیزه را در صورت عدم موفقیت از بازیکن بگیرد.

وی در مورد جدایی از مس رفسنجان نیز عنوان کرد: در چهار سالی که بودم یک مسیر صعودی را طی کردیم. امسال قرار داشتیم به آسیا صعود کنیم و به مدیر گفتم اگر هم مسیر هستیم، بسم الله و چیزی بود که گفتم این بود که این فضا ایجاد شود. در نهایت قسمت نبود با آن ها همکاری کنم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن عنوان کرد: بهترین تصمیم مدیران استقلال انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی این تیم بود. من خوشحالم که گزینه استقلال بودم اما فکر می کنم انتخاب نکونام درست بود. بالاخره باید به هوادار واقعی نه مجازی و خواسته او احترام گذاشته شود. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha