۶ تیر ۱۴۰۲، ۹:۳۴
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85152709
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰۰ واحد مسکن ملی در تویسرکان ساخته می‌شود

۶ تیر ۱۴۰۲، ۹:۳۴
کد خبر: 85152709
۳۰۰ واحد مسکن ملی در تویسرکان ساخته می‌شود

همدان- ایرنا- فرماندار تویسرکان گفت: برای ۳۰۰ متقاضی مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در تویسرکان که مبلغ آورده اولیه را تامین کرده‌اند، زمین مورد نیاز تامین و مراحل اجرایی ساخت مسکن آغاز شده است.

«حسین افشاری» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: گروه‌بندی‌های مشخصی برای ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن برای این دسته از متقاضیان انجام شده است.

وی بیان کرد: در این راستا افراد متناسب با پیشرفت روند ساخت مسکن، زیر نظر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تسهیلات لازم را دریافت می‌کنند.

فرماندار تویسرکان اظهار داشت: زمین مناسب برای مابقی متقاضیانی که واجد شرایط ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان هستند، پیش‌بینی شده و در حال تهیه نقشه اجرایی هستیم.

افشاری تاکید کرد: زمین مورد نیازی که پیش‌بینی شده، به نیاز بیش از یک‌هزار متقاضی پاسخ می‌دهد و می‌توانند صاحب مسکن شوند.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم مراحل مختلف از آغاز تا تحویل مسکن به متقاضیان در قالب طرح نهضت ملی مسکن، رضایت حداکثری متقاضیان را جلب کند.

به گزارش ایرنا؛ تویسرکان یکی از شهرستان‌های استان همدان واقع در دامنه جنوبی کوه الوند است که از بیش از ۱۰۲ هزار نفر جمعیت برخوردار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha