۳۳ درصد از تعهد آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای خراسان‌شمالی محقق شد

بجنورد- ایرنا- معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای خراسان‌شمالی گفت: بهار امسال بیش از ۶۷۸ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی معادل ۳۳ درصد از تعهد سالجاری در این مراکز برگزار شد.

احمد غلامزاده روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امسال برگزاری دوره های آموزشی در بخش دولتی به میزان ۲ میلیون و ۳۸ هزار و ۷۵۳ نفر ساعت تعهد شده است.

وی با بیان اینکه آموزش‌های بخش دولتی در ۱۹ گروه هدف فنی‌وحرفه‌ای استان برگزار می شود تصریح کرد: بهار امسال در بخش دولتی، ۶۴ هزار و ۸۰۵ نفر ساعت آموزش به دانشجویان، ۴۶ هزار و ۹۴۱ نفر ساعت آموزش به دانش آموزان و حدود ۸۶ هزار نفر ساعت آموزش برای سربازان وظیفه ارائه شد.

معاون آموزش پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت ۱۰۶ هزار و ۷۱۸ نفر ساعت آموزش مهارتی برای زندانیان و چهار هزار و ۶۳۶ نفر ساعت آموزش برای عشایر استان برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این مدت بیش از ۱۰ هزار نفر ساعت آموزش برای زنان سرپرست خانوار، ۶۴ هزار و ۴۷۸ نفر ساعت برای ساکنان مناطق روستایی، ۲۶۰ هزار و ۲۴ نفر ساعت برای متقاضیان مهارت آموزی در محیط واقعی کار ارائه شده است.

آموزش‌های فنی‌وحرفه ای خراسان‌شمالی در بهار امسال
ردیف جامعه هدف تعداد کلاس(نفرساعت)
۱ دانشجویان ۶۴۸۰۵
۲ دانش آموزان ۴۶۹۴۱
۳ زندانیان ۱۰۶۷۱۸
۴ سربازان ۸۶۰۰۰
۵ عشایر ۴۶۳۶
۶ زنان سرپرست خانوار ۱۰۰۰۰
۷ روستاییان ۶۴۴۷۸
۸ آزاد ۲۶۰۰۲۴

به گزارش خبرنگار ایرنا در خراسان شمالی ۹ مرکز برای برگزاری دوره های آموزش مهارتی فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha