مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان: هیات‌های مذهبی به سمت جهاد تبیین و روشنگری حرکت کنند

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل تبلیعات اسلامی هرمزگان با اشاره به اینکه جهاد تبیین مهم‌ترین دغدغه رهبر معظم انقلاب برای نسل جوان است، گفت: هیات‌های دینی و مذهبی استان باید به سمت جهاد تبیین و روشنگری حرکت کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامحسین حقانی روز سه‌شنبه در نشست با خبرنگاران به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب انتظار مخاطب‌سازی از هیات‌های دینی و مذهبی را دارند و هیات‌ها باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

وی بیان کرد: سازمان تبلیغات یک نهاد پویش یافته انقلاب اسلامی است که بعد از انقلاب ابتدا به صورت شورایی و سپس با فرمان امام خمینی (ره) به عنوان سازمانی مستقل تاسیس شد که چرایی تشکیل آن تبلیغ دینی براساس واقعیت‌ها بوده است.

مدیرکل تبلیعات اسلامی هرمزگان اظهار کرد: برکت سازمان تبلیغات به هویت مردمی آن است، چرا که کارکردن برای مردم موجب شده تا این سازمان موثر باشد.

حجت‌الاسلام حقانی یادآورشد: تبلیغ در واقع رساندن پیام برای تفاهم با مردم تا بتوان آن‌ها را وارد میدان کرد تا در جنگ روایت‌ها جلوی تحریفات دشمن گرفته شود که در بخشی از کار به موفقیت‌هایی دست پیدا کردیم.

وی بیان‌کرد: واژه‌هایی چون نشر خوبی‌ها و محله همدل بیشتر برای این است که نشان دهیم، دغدغه ما کارهای اجتماعی و فرهنگی است.

این مسوول ادامه داد: در بخش بانوان کار جدی در حال انجام است و ستاد پیشرفت بانوان در استان آغاز به کار کرده است و برای زنان موثر در جامعه مبلغان، دختران نوجوان با هدف هویت بخشی به زن ایرانی کارها را پیش می‌برند، چرا که غرب به دنبال وارونه جلوه دادن زنان است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های مهم سازمان تبلیغات اسلامی، ایجاد فضاهای فرهنگی و اجتماعی در سطح استان است که بر همین اساس کتابشهر در ۲ منطقه از استان ایجاد خواهد شد.

حجت‌الاسلام حقانی همچنین با اشاره به قرار گرفتن در آستانه عیدغدیر گفت: عید غدیر تنها مختص به شیعه نیست بلکه عید بزرگ مسلمانان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha