استاندار: اجرای مصوبات سفر وزیر تعاون به چهارمحال و بختیاری تسریع شد

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به دومین سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان، طرح‌ها و مصوبات این سفر با جدیت بیشتر در حال پیگیری است و برخی از این طرح‌ها در سالجاری تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، غلامعلی حیدری عصر سه‌شنبه در نشست شورای هماهنگی دستگاه‌های تابعه اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی این استان افزود: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۲ سفر پرخیرو برکتی به استان طی سالجاری داشت که بر اساس آن مصوبات و طرح‌های متعددی برای استان پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: این مصوبات و طرح‌ها در بخش‌های مختلف صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر، تامین اجتماعی، بانک رفاه، صندوق کارآفرینی و طرح‌های ورزشی کارگری است که هریک از مدیران مربوطه موظفند بصورت هفتگی به وزارتخانه مراجعه و پیگیر تخصیص اعتبار شوند.

وی ادامه داد: همچنین مدیران مربوطه موظفند بطور ماهانه نتیجه پیگیری‌ها و پیشرفت طرح‌ها را ارائه دهند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: قرار است سازمان تامین اجتماعی پنج درمانگاه در استان احداث کند که روند اجرایی سه درمانگاه آغاز و ۲ مورد دیگر نیز بزودی اجرایی می‌شود.

حیدری خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی طرح‌های ورزشی کارگری نیز باید در تیرماه آغاز و در کوتاه‌ترین زمان بهره‌برداری شود.

وی افزود: تسهیلات تبصره ۱۶ نیز باید در تیرماه به طور کامل جذب شود از همین رو باید دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در این خصوص اهتمام بیشتری به کار گیرند.

به گزارش ایرنا، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی علاوه‌بر اینکه در آغازین روزهای سالجاری به این استان سفر کرد بلکه به تازگی از ۳۱ خرداد تا سوم به مدت چهار روز دومین سفر خود به این استان را انجام داد و از نزدیک روند اجرایی شدن مصوبات سفر رییس‌جمهور و سفر فروردین‌ماه خود به این استان را بررسی و اعلام کرد که از نزدیک شاهد حرکت‌های جهادی در بخش‌های مختلف این استان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha