استاندار لرستان: شهید «فخرالدین رحیمی» با جریان نفاق مبارزه کرد

خرم‌آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: شهید سید فخرالدین رحیمی از شهدای لرستانی حادثه هفتم تیر ۱۳۶۰ بود که در دوره های مختلف با جریان های نفاق مبارزه کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا فرهاد زیویار روز چهارشنبه در آیین ادای احترام به شهید فخر الدین رحیمی از شهدای لرستانی واقعه هفتم تیر اظهار کرد: شهید رحیمی هم در مقابله با رژیم منحوس پهلوی و هم بعد از پیروزی انقلاب در جهت تقویت نظام اسلامی تلاش کرد.

وی ادامه داد: ایشان بعد از پیروزی انقلاب در تمامی سمت های خود از جمله نمایندگی مردم ملاوی و پلدختر در مجلس شورای اسلامی، با جریان های نفاق و انحراف مبارزه می کرد.

استاندار لرستان به واقعه هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ اشاره کرد و گفت: در آن روز ما ۷۲ تن از با ارزش ترین هموطنان خود از جمله شهید بهشتی و شهید هم استانی سید فخرالدین رحیمی را از دست دادیم.

زیویار اظهار کرد: هرچه داریم به برکت خون شهدا به ویژه شهیدان بزرگوار هفتم تیرماه است بنابراین تجدید عهد و پیمان با شهید رحیمی و سایر شهدا در سالروز این واقعه ضروری است و امیدواریم بتوانیم راه این بزرگواران را ادامه دهیم.

بمب‌گذاری دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران در هفتم تیر ۱۳۶۰ منجر به شهادت آیت‌الله دکتر سید محمد حسین بهشتی و ۷۲ نفر از اعضای این حزب شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha