ارتباط جاده‌ای استان اردبیل از مسیر گرمی – بیله‌سوار برقرار شد

اردبیل - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیـل گفت: کنارگذر پل آسیب‌دیده محور گرمی - بیله‌سوار در محل پل انجیرلو تکمیل و عبور و مرور از این مسیر برقرار شد.

به گزارش ایرنا ، کلیم‌الله وثوقی روز چهارشنبه در مراسم برقراری عبور از این محور اظهار کرد: با تلاش شبانه‌روزی راهداران تردد از راه کنارگذر پل انجیرلو که در اثر سیلاب خردادماه تخریب و باعث نشست بخشی از پل شده بود، احداث و تردد از این مسیر برقرار شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: به‌دنبال وقوع سیل و تصمیم‌گیری برای احداث کنارگذر برای برقراری ارتباط جاده‌ای، سازه‌های خرپای فلزی از استان قزوین به محل پل انجیرلو منتقل شد و عملیات نصب و مونتاژ سازه‌ها طی یک هفته تا ۱۰ روز به اتمام رسید.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل از همشهریان خواست قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ و یا با شماره تلفن ۳۳۷۴۵۹۰۲ مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

مسیر گرمی –بیله‌سوار محل عبور کامیون‌های ترانزیتی بیله‌سوار است که نقش مهمی در ترانزیت و اقتصاد استان دارد ، علاوه بر این ۲ شهرستان بیله‌سوار و پارس‌آباد در شمال استان از طریق این جاده به مرکز استان ارتباط دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha