۸ تیر ۱۴۰۲، ۹:۰۲
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85155002
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مقاومت ملت ایران، دشمن را مستاصل کرده است

سبزوار- ایرنا- امام جمعه موقت سبزوار گفت: رمز پیروزی در برابر دشمن، مقاومت و نه کرنش و نرمش است و این ایستادگی ملت ایران، دشمن را دچار استیصال کرده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعلی اخباری پنجشنبه در خطبه‌های نماز عید سعید قربان، با تبریک این عید بندگی به مسلمانان جهان افزود: ایستادگی و استقامت رمز پیروزی انقلاب ما است و امروز نظام جمهوری اسلامی از گردنه‌های خطرناک عبور کرده و باصلابت‌تر از قبل به مسیر خود ادامه می دهد.

وی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی، حاصل ایثار و مجاهدت شهدا، علما و مردم بوده است، این نظام امانتی در دست همه ماست که با توکل به خدا و پیروی از ولایت فقیه و وحدت کلمه، آن را به صاحب اصلی اش حضرت ولی عصر (عج) بسپاریم.

حجت الاسلام اخباری افزود: تمامی توطئه ها و برنامه ریزی های دشمن علیه انقلاب اسلامی شامل آشوبها، ترورها، جنگ تحمیلی، تحریم و جنگ اقتصادی منجر به شکست شده است چرا که آنها ایمان مردم ایران را به خوبی نشناخته اند.

وی با اشاره به حادثه ششم تیر و ترور حضرت آیت الله خامنه ای در مسجد ابوذر تهران افزود: خدا اراده کرد این بزرگوار علمدار نظام اسلامی شود و باعزت، امامت و هدایت جامعه اسلامی را بر عهده گیرد.

امام جمعه موقت سبزوار همچنین با اشاره به رویداد شهادت ۲۹۰ مسافر هواپیمای ایرباس در ۱۲ تیر سال ۶۷ با شلیک ناو جنگی آمریکا در آب‌های خلیج فارس گفت: آن روز جمهوری اسلامی نتوانست در برابر دشمن اقدامی کند، اما امروز به مرحله ای از قدرت رسیده که تنها کشوری است که در برابر استکبار، ناو آمریکایی و ارتش مسلح آنها ایستادگی می کند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha