دریای عمان و تنگه هرمز متلاطم است

بندرعباس - ایرنا - معاون پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی هرمزگان گفت: دریای عمان و تنگه هرمز طی ساعات صبح تا ظهر امروز پنجشنبه با افزایش سرعت باد جنوب شرقی، متلاطم می‌شود.

مرضیه سی‌سی‌پور روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در ساعات بعد از ظهر امروز (پنجشنبه) از میزان سرعت باد و تلاطم دریا در محدوده دریای عمان و تنگه هرمز کاسته خواهد شد.

وی بیان کرد: فردا جمعه نیز ضمن تداوم باد جنوب شرقی در سواحل دریای عمان، در ساعات بعد از ظهر در خلیج‌فارس افزایش سرعت باد جنوب غربی پیش‌بینی می‌شود.

معاون هواشناسی هرمزگان اظهار کرد: طی روز جاری تداوم ناپایداری‌های فصلی در نقاطی از استان به‌ویژه نواحی شمالی پیش‌بینی می‌شود.

سی‌سی‌پور ادامه داد: با تاثیرات سامانه فصلی در ساعات صبحگاهی در مناطق دریایی افزایش باد و در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات رگبار پراکنده باران و رعد و برق احتمال می‌رود.

وی پیش‌بینی‌کرد: رگبار پراکنده باران و رعد وبرق گاهی با تگرگ و تند باد لحظه‌ای در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات شمالی و شرقی استان دور از انتظار نیست.

معاون هواشناسی هرمزگان توصیه کرد: باتوجه به احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های فصلی از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و رفتن به مناطق مرتفع خودداری شود.

وی گفت: از لحاظ دمایی تغییرات قابل ملاحظه‌ای نخواهیم داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha