۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۹
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85155269
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۹۷ اثر به دومین جشنواره ورزشی‌نویسان اصفهان ارسال شد

اصفهان - ایرنا - دبیر انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان اصفهان گفت: ۲۹۷ اثر توسط ۷۲ شرکت کننده به دبیرخانه دومین جشنواره ورزشی‌نویسان اصفهان ارسال شد.

به گزارش ایرنا، عزیزالله مشفقی روز پنجشنبه افزود: این آثار در بخش های گزارش، مصاحبه، خبر، یادداشت، تیتر، عکس، فیلم و طرح و گرافیک است.

وی خاطرنشان کرد: دومین جشنواره ورزشی نویسان اصفهان یادمان زنده یاد استاد “عباس افشاری “پیشکسوت خوشنام و رئوف جامعه ورزشی نویسان استان است که ۱۱ تیر جاری برگزار می شود .
مشفقی افزود: این رویداد تنها جشنواره تخصصی تولید محتوای رسانه ای در حوزه ورزش استان اصفهان و یک بستر رقابتی صمیمانه و تخصصی است که می تواند ویترین جذابی برای دیده شدن توانمندی های ورزشی نویسان استان اصفهان باشد.
وی خاطرنشان‌ کرد: فرایند داوری آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره توسط هیات داوران انجام و آثار برتر انتخاب شده است که برگزیدگان در مراسمی جوایز خود را دریافت خواهند کرد.

افزایش انگیزه، خلاقیت و ایجاد رقابت در جامعه ورزشی نویسان، ارتقای کیفی محتوا و پیشرفت رسانه ای این قشر و هم افزایی ظرفیت‌های موجود در رسانه‌ها و همچنین تاکید بر روحیه مطالبه گری و پرسشگری توسط ورزشی نویسان اولویت‌هایی است که برای برگزاری این جشنواره در نظر گرفته شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha