۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۱:۴۱
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85158046
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

ایرنا اصفهان در جشنواره تخصصی ورزشی‌نویسان سه مقام برتر کسب کرد

اصفهان - ایرنا - ۲ خبرنگار و عکاس خبرگزاری جمهوری اسلامی( ایرنا) اصفهان در دومین دوره جشنواره تخصصی ورزشی‌نویسان این استان موفق به کسب سه مقام برتر شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اختتامیه دومین جشنواره ورزشی‌نویسان اصفهان، یادمان زنده یاد استاد “عباس افشاری“ پیشکسوت خوشنام و رئوف جامعه خبری و رسانه استان یکشنبه شب به مناسبت ۲ جولای روز جهانی ورزشی‌نویسان برگزار شد.

در این دوره علی نعمانی و علیرضا حکیمیان خبرنگاران ایرنا استان اصفهان در بخش خبر جشنواره مورد اشاره حائز رتبه‌های دوم و سوم شدند و رسول شجاعی در بخش عکس مورد تقدیر قرار گرفت.

رییس هیات مدیره انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی (AIPS) استان اصفهان در مراسم اختتامیه جشنواره مزبور گفت: این مجموعه در مقایسه با سایر انجمن‌های ورزشی‌نویسان استان‌ها بهتر عمل کرده و برنامه‌های شاخص و موفقی داشته که برگزاری ۲ دوره جشنواره اثباتی بر این مدعاست.

امین کریمیان اضافه کرد: فعالان رسانه ای در حوزه ورزش کارشناسان و تحلیلگران متخصصی هستند که به غیر از اطلاع رسانی و انعکاس واقعیات به جامعه، پیشنهادات و انتقادات آنان برای بهبود و توسعه ورزش مفید و اثربخش است.

دبیر این انجمن نیز گفت: ۲۹۷ اثر توسط ۷۲ شرکت کننده به دبیرخانه دومین جشنواره ورزشی‌نویسان اصفهان ارسال شد.

عزیزالله مشفقی خاطرنشان کرد: آثار در بخش‌های گزارش، مصاحبه، خبر، یادداشت، تیتر، عکس، فیلم و طرح و گرافیک مورد قضاوت و امتیازدهی داوران قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha