۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۸:۴۲
کد خبرنگار: 913
کد خبر: 85156093
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفت فقره تصرف عدوانی در زرندیه قلع و قمع شد

۱۰ تیر ۱۴۰۲، ۸:۴۲
کد خبر: 85156093
هفت فقره تصرف عدوانی در زرندیه قلع و قمع شد

ساوه - ایرنا - رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری زرندیه گفت: هفت فقره تصرف عدوانی در اراضی ملی این شهرستان پس از اخذ دستور مقام های قضایی قلع و قمع شد.

«رسول کمرئی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این میزان جریمه با همکاری نهادهای قضایی از متصرفین اخذ و به حساب خزانه دولت واریز شده است و هم اکنون نیز تعداد دیگری پرونده در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه در یک سال گذشته ۶۲۰ هکتار از اراضی ملی این شهرستان رفع تصرف شده و تعداد هفت فقره ساخت و ساز غیر مجاز در این اراضی با اخذ دستور مقام های قضایی قلع و قمع شده است یادآور شد: متصرفان اراضی ملی در این شهرستان با نهایی شدن پرونده های شکایت این اداره ۱۴ میلیارد ریال جریمه نقدی شدند.

وی با بیان اینکه زرندیه از نظر وسعت بزرگترین شهرستان استان مرکزی است افزود: افزایش نیروهای حفاظتی از مهمترین نیازهای آن برای حفاظت و صیانت از اراضی ملی است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری زرندیه یادآور شد: یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان با شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ در تمام ایام شبانه روز آماده دریافت اطلاعات مردمی در رابطه با تخریب و تصرف عرصه های منابع طبیعی و برخورد با متخلفان خواهد بود.

در زرندیه بیش از ۳۶۵ هزار هکتار مرتع وجود دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha