تبیین نتایج مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار آذربایجان‌غربی در دستورکار نهادهای اجرایی باشد

ارومیه - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به لزوم تبیین دستاوردهای دولت در نقاط مختلف استان گفت: نتایج مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار باید در این راستا در دستور کار نهادهای اجرایی باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رضا ابراهیمی روز شنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی آذربایجان غربی افزود: مقام عالی استان در طول حدود یک سال به همه شهرستان های استان سفر کرده و ضمن بررسی مشکلات هر منطقه، با حضور همه مدیران کل، مصوباتی را برای توسعه و آبادانی نقاط مختلف استان به تصویب رساندند.

وی اضافه کرد: این مصوبات نوعی نقشه راه توسعه در هر شهرستان به شمار می رود که اجرای آنها نقش بسزایی در رفع مشکلات مناطق مختلف به همراه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: بخش قابل توجهی از این مصوبات در مدت اخیر در شهرستان های ۲۰ گانه به نتیجه رسیده که باید این اقدامات، به اطلاع عموم برسد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه فرمانداران شهرستان های مختلف باید در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند، ادامه داد: دستگاه های مختلف اجرایی هم در این خصوص، حداقل ۱۰ اقدام به نتیجه رسیده را اطلاع رسانی کنند.

ابراهیمی تاکید کرد: درخصوص مصوبات سفر رییس جمهور به آذربایجان‌غربی هم باید اطلاع رسانی لازم از طریق رسانه ها انجام شود.

وی گفت: یکی از مهمترین مشکلات ما در آذربایجان‌غربی، این است که اقدامات خوبی انجام شده ولی تبیین نشده است.

وی با بیان اینکه در نیمه دوم تابستان امسال، چهار برنامه مهم کاری در آذربایجان‌غربی تمهید شده است، افزود: مسابقات قرآن دانشجویان، والیبال قهرمانی آسیا، هفته دولت و میزبانی از زوار الحسین(ع) درمرز تمرچین‌ به مناسبت اربعین حسینی این برنامه ها را شامل می شود که باید برای همه آنها در حوزه اطلاع رسانی مناسب و به‌هنگام برنامه ریزی ویژه داشته باشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی همچنین به انتخابات اسفند امسال اشاره کرد و ادامه داد: مشارکت حداکثری، سلامت، امنیت و رقابتی بودن چهار راهبرد انتخابات آتی است که باید تمهیدات لازم برای این امور در دستور

کار باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha