۱۱ تیر ۱۴۰۲، ۱:۳۹
کد خبرنگار: 1405
کد خبر: 85156954
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تامین امنیت و سلامت برگزاری کنکور سراسری در ارومیه اولویت قرار گیرد
عکس تزیینی است

ارومیه - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ارومیه گفت: دستگاه‌های متولی برنامه ریزی مناسب برای برگزاری کنکور سراسری، تامین امنیت و سلامت این آزمون و ایجاد شرایط بدون استرس و محیطی امن و سالم برای داوطلبان در اولویت قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، جعفر ظرف فروش شامگاه شنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برای برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۲ در ارومیه افزود: دستگاه‌های ذیربط باید با بررسی تمامی مسایل برگزاری کنکور مانند محل برگزاری، سیستم سرمایشی، تامین نظم و امنیت و سایر موارد لازم شرایط را برای برگزاری این آزمون به بهترین شکل ممکن فراهم سازند.

وی با تأکید بر اجرای دقیق دستورالعمل‌های آزمون کنکور سراسری توسط مدیران و عوامل اجرایی آزمون، اظهار کرد: لازم است فرآیندهای برگزاری آزمون سراسری مورد بررسی قرار گیرد تا بهترین خدمات در حوزه‌های امتحانی به داوطلبان ارائه شود.

ظرف فروش حفظ آرامش و سلامت داوطلبین طی این آزمون را ضروری بیان کرد و ادامه داد: تمامی دست اندرکاران و دستگاه‌های اجرایی استان باید تمام تلاش خود را بکار گیرند تا داوطلبین با آرامش و امنیت خاطر بتوانند در این رویداد سرنوشت‌ساز حضور یابند.

در ادامه این جلسه هر یک از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی ضمن ارائه راهکارهای پیشنهادی خود در راستای برگزاری سالم کنکور سراسری سال جاری، در خصوص دیدگاه‌ها و نحوه برگزاری و مسایل امنیتی و حفاظتی آزمون کنکور سراسری مطالبی را بیان کردند.

به گزارش ایرنا، آزمون کنکور سراسری امسال با حضور ۱۶ هزار و ۴۲۴ نفر داوطلب در پنج گروه ازمایشی و سه حوزه، طی روزهای چهارشنبه ۱۴ تیرماه سال جاری و پنجشنبه ۱۵ تیرماه در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha