۱۱ تیر ۱۴۰۲، ۹:۵۳
کد خبر: 85157048
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سارق وسایل ساختمان‌های نیمه کاره در شهرری دستگیر شد

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات انجام شده به ۲۳ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش ایرنا از پلیس ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی روز یکشنبه در این باره گفت: ۲۹ خرداد ماه امسال با وقوع سرقت از ساختمان نیمه کاره و فروشگاه های تجاری در محدوده امین آباد شهرستان ری، رسیدگی به موضوع سریعاً در دستور کار تیمی زبده از ماموران کلانتری ۱۷۳ پلیس پیشگیری قرار گرفت و با توجه اهمیت موضوع، عوامل این یگان وارد عمل شدند و پس از حضور در محل مشخص شد سارق با تخریب قفل های در ورودی و قطع برق وارد فروشگاه های تجاری شده است.

وی افزود: با تحقیقات محلی محدوده جغرافیای جرم و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار، متهم فردی ۳۸ ساله شناسایی و مشخص شد وی به دفعات مختلف تحمل کیفر داشته است.

این مسئول خاطرنشان کرد: تیم عملیات کلانتری در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده در پنجم تیرماه سال جاری مخفیگاه متهم را در محدوده امین آباد شناسایی و تیم عملیات پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی، روز گذشته راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری امین آباد در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه اعتراف و انگیزه خود را تامین نیاز های مالی، عنوان کرد.

سرهنگ طرهانی یادآور شد: متهم تاکنون به ۲۳ فقره سرقت اعتراف و مال باختگان با راهنمایی سارق درحال شناسایی هستند و تحقیقات جهت تکمیل پرونده در این خصوص ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha