۴۰ هزار و ۵۳۵ نفر ساعت آموزش‌ فنی و حرفه‌ای به بانوان خمین ارایه شد

خمین - ایرنا - رییس مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان خمین گفت: ۴۰ هزار و ۵۳۵ نفر ساعت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در سه ماه اول امسال در بخش خواهران این مرکز ارایه شد.

«مریم قاصدی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ۶ هزار و ۵۷۸ نفر ساعت در طرح محیط واقعی کار، آموزش دیدند و ۱۸ هزار و ۸۲۰ نفر ساعت متقاضی مهارت، از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای خواهران خمین بهره‌مند شدند.

رییس مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان خمین ادامه داد: پنج هزار و ۱۴۹ نفر ساعت دانشجو، هشت هزار و ۹۴۲ نفر ساعت دانش‌آموز و ۶۷۲ نفر ساعت دانش‌آموخته دانشگاهی در سه ماه اول امسال آموزش‌های مهارتی این مرکز را دریافت کردند.

قاصدی اظهار کرد: ۳۷۵ نفر ساعت زن خانه‌دار در خمین نیز در این مدت از آموزش‌های مهارتی مراکز فنی و حرفه‌ای این شهرستان بهره‌مند شدند..

وی گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان خمین با هدف ارایه آموزش‌های کوتاه مدت و کاربردی در رشته‌های معماری،‌ فناوری اطلاعات، صنایع دستی، هنری، امور مالی، بازرگانی و صنایع غذایی توانسته گام‌های بلندی برای کاهش بیکاری و افزایش رغبت و انگیزه کسب مهارت در کارآموزان بردارد.

شهرستان خمین در جنوب استان مرکزی واقع است و ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد و در این شهرستان
یک مرکز فنی و حرفه‌ای خواهران و ۲۲ آموزشگاه آزاد در رشته‌های فرش، هنرهای تجسمی، طراحی و دوخت، عمران، حسابداری و رایانه فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha