۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۸:۵۷
کد خبرنگار: 1013
کد خبر: 85158158
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

طرح فوری تامین آب محمدشهر کرج آغاز شد

۱۲ تیر ۱۴۰۲، ۸:۵۷
کد خبر: 85158158
طرح فوری تامین آب محمدشهر کرج آغاز شد

کرج – ایرنا- مدیرعامل شرکت آبفا استان البرز با اشاره به افت فشار و قطعی آب در مناطقی از محمدشهر کرج ، اعلام کرد: طرح فوری برای تامین آب شرب این شهر ۲۰۰ هزار نفری آغاز شد.

حمیدرضا نامداری روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: وجود انشعاب های غیرمجاز بخصوص در باغ ویلاها و پر کردن استخر ها، نصب مستقیم پمپ روی شبکه توسط مشترکان، نداشتن پمپ و مخزن در بسیاری از واحد های ساختمانی ، ساخت و سازهای بی رویه و افزایش نرخ رشد و مهاجر پذیری منطقه و افزایش دما سبب کاهش شدید آبدهی چاه های آب محمد شهر شده است.

وی ادامه داد: هرچند در ماه های اخیر اقداماتی برای تامین آب شرب محمدشهر انجام شد اما بالا بودن مصرف آب تنش آبی این شهر پرجمعیت را افزایش داده است .

نامداری گفت: بر همین اساس عملیات حفاری ۲ حلقه چاه جدید در محمد شهر آغاز شده ضمن آنکه عمق لوله های چهار چاه فعال این شهر افزایش یافت .

مدیرعامل شرکت آبفا البرز افزود: همچنین یک حلقه چاه آب شهرداری محمدشهر به زودی وارد مدار مصرف شرب این شهر می شود.

وی ادامه داد: بهره گیری از چاه های کمکی شهرداری و اتصال شبکه آب محمدشهر به کرج از طرح های در دست اقدام برای فرونشاندن تنش آبی در محمد شهر است.

مدیرعامل شرکت آبفا البرز تاکید کرد: با توجه به کاهش نزولات جوی در سال آبی جاری و تشدید تنش آبی در مناطقی از این استان ، طرح های فوری برای رفع کم آبی این مناطق آغاز شده است.

محمدشهر سومین شهر پرجمعیت استان البرز پس از کرج و فردیس است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha