تداوم نبرد مبارزان فلسطینی با اشغالگران در جنین + فیلم

تهران - ایرنا- مبارزان فلسطینی به نبرد خود با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی که به شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن از هوا و زمین حمله کرده اند، ادامه می دهند.

به گزارش ایرنا، نبردها که از شب گذشته آغاز شده تاکنون ادامه دارد و صدای تیراندازی های شدید ذدر شهر جنین به گوش می رسد.

تصاویر و ویدئوهای منتشر شده نشان می دهد که مبارزان فلسطینی اقدام به منفجر کردن بمب در مسیر خودروها و بلدوزرهای نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی می کنند.

این درحالی است که خانه ها، مساجد و حتی خیابان های جنین از خوی تروریستی اشغالگران در امان نمانده است و نظامیان صهیونیست در حمله به آنها، تاکنون سه شهروند فلسطینی را شهید و ۲۷ نفر دیگر را زخمی کرده اند که حال هفت نفر از آنها وخیم است.

گردان جنین وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرده است که دشمن با حملات هوایی خود به جنین و بمباران منازل شهروندان فکر کرده است می‌تواند عزم مجاهدان ما را در هم بشکند یا مقاومت در این شهر را تضعیف کند؛ در حالی که توهمی بیش نیست.

گردان جنین افزوده است: نتانیاهو جنایتکار و فرماندهان ارتش او بدانند که ما برای این روز به خوبی آماده شده‌ایم و این گردان انواع عذاب برای شما و نظامیانتان آماده کرده است.

این گردان همچنین گفت: ما از مردم ثابت قدم خود در اردوگاه جنین حمایت می‌کنیم که دژ و سپر مقاومت در کرانه باختری بوده و هستند.

اتاق عملیات مشترک گروههای مقاومت فلسطین در غزه نیز به نوبه خود به رژیم صهیونیستی هشدار داده است و این رژیم از ترس شلیک موشک ها از نوار غزه، سامانه گنبد آهنین را در مرز این منطقه مستقر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha