حمله به جنین نشانه ضعف و اشتباه محاسباتی دشمن است/ شهادت از نگاه ما پیروزی است

تهران-ایرنا- مسئول دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با ایرنا، شهادت را از نگاه ملت فلسطین "پیروزی" دانست و تاکید کرد که دشمن در محاسبات خود برای تجاوز نظامی به شهر جنین در کرانه باختری رود اردن اشتباه کرد و شکست مفتضحانه‌ای در انتظارش است.

داود شهاب، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه بین الملل خبرگزاری ایرنا تاکید کرد: حمله امروز به جنین نشانه قدرت نیست بلکه نشانه ضعف رژیم صهیونیستی است. دشمن صهیونیستی که طی هفته های گذشته توسط مبارزان سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی و دیگر نیروهای مقاومت در جنین شکست خورده است اکنون به دنبال راهی برای ترمیم چهره خود است.

وی گفت: سرایا القدس تنها طی کم تر از دو هفته توانست در اردوگاه جنین چهار پهپاد، ۷خودروی زرهی و یک بالگرد صهیونیستی را سرنگون کند و این مساله، رژیم صهیونیستی را به لرزه در آورده است.

شهاب تصریح کرد: دشمن فکر می کند که مقاومت در جنین قادر به مقابله با یک تجاوزگری زمینی و هوایی گسترده نیست و دشمن با حملات هوایی امروز که طی ۲۰ سال گذشته در جنین صورت نگرفته بود، تلاش کرد که از اهرم غافلگیری استفاده کند.

مسئول دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی افزود: دشمن تلاش کرد که با حملات هوایی فشرده، امنیت ورود نیروهای زمینی خود به اردوگاه جنین را تامین کند و طی یک ساعت از قلب اردوگاه اعلام پیروزی سریع کند اما نیروهای مقاومت توانستند که این تلاش دشمن را با شکست مواجه کنند و با امکانات ساده و ناچیز خود همچنان درحال مبارزه هستند.

دشمن محاسبات خود اشتباه کرد

وی گفت: ما بر این باوریم که دشمن در ارزیابی ها و محاسبات خود اشتباه کرد و همین که این ساعت ها بدون رسیدن به خواسته اش (از این تجاوزگری) سپری شود، خود به معنای شکست مفتضحانه ارتش دشمن خواهد بود.

داود شهاب خاطرنشان کرد که مقاومت در وجدان ملت فلسطین ریشه دوانده است و به بخشی از برنامه روزمره فرزندان فلسطین تبدیل شده است بنابراین مقاومت برای فلسطینی ها به مثابه یک فعالیت روزانه است و حتی اگر به شهادت رسیدن فرزندان فلسطینی تداوم داشته باشد، نابودی و از بین بردن مقاومت دشوار خواهد بود و این مقاومت ادامه خواهد داشت.

حمله به جنین نشانه ضعف و اشتباه محاسباتی دشمن است/ شهادت از نگاه ما پیروزی است

از نگاه ما شهادت پیروزی است

وی گفت: از نگاه رویکرد دینی و ملی ما شهادت پیروزی است؛ آری شهادت پیروزی آرمان ها و ارزش هایی است که به آن ها باور داریم و در راستای دفاع از آن ها مبارزه می کنیم و به همین دلیل دشمن از خوشحالی فلسطینی ها از شهادت و استقبال از فداکاری شوکه شده است.

این مسئول رسانه ای جهاد اسلامی تاکید کرد که دشمن در برابر اراده قوی ملت انقلابی و صبور فلسطین گزینه ای ندارد و هیچ راهی به جز برچیدن این شهرک صهیونیستی بزرگ موسوم به «اسرائیل» پیش روی خود نخواهد داشت.

سکوت شراکت در جنایت اسرائیل است

وی همچنین هشدار داد که هرگونه سکوت در سطح عربی و اسلامی و بین المللی در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی به مثابه تشویق این رژیم به تداوم جنایت ها و اقدامات تروریستی است.

شهاب در پایان گفت: بسیاری از طرف های بین المللی با رژیم صهیونیستی مماشات کرده و از آن حمایت تسلیحاتی می کنند و این سلاح ابزاری برای صهیونیست ها در راستای انجام جنایت های وحشیانه علیه ملت فلسطین است.هر کسی که از رژیم صهیونیستی حمایت تسلیحاتی کند، شریک این رژیم در قتل زنان ‌و کودکان فلسطینی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha