نظامیان صهیونیست در کمین رزمندگان مقاومت/ صهیونیست ها تلفات خود را کتمان می کنند

تهران - ایرنا - گردان‌های القسام اعلام کرد که شماری از نظامیان متجاوز و اشغالگر صهونیستی در حالی که از طریق یک خانه در جنین قصد پیشروی به سوی مواضع رزمندگان مقاومت را داشتند، طی یک هماهنگی دقیق بین نیروهای فلسطینی گرفتار کمین شدند و تلفات سنگینی به آنها وارد شد.

به گزارش امروز (دوشنبه) ایرنا از رسانه‌های فلسطینی، در جریان یورش نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی به اردوگاه و شهر جنین و درگیری رزمندگان مقاومت با آنها، شماری از نظامیان این رژیم کشته یا زخمی شدند.

انتشار این خبر در حالی است که منابع صهیونیستی به دلیل حفظ روحیه نظامیان اسرائیلی تا این ساعت از میزان تلفات جانی و مالی وارده به ارتش این رژیم در اردوگاه جنین خبری منتشر نکرده‌اند، اما رسانه‌های فلسطینی تاکید کردند که در پی مقابله رزمندگان مقاومت با متجاوزان صهیونیست تلفات سنگینی به به آنها وارد شده است.

یکی از اسناد این خبر (تلفات سنگین نظامیان صهیونیست) ویدئوهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی می باشد که یک بالگرد رژیم صهیونیستی را نشان می دهد که درحال نقل و انتقال کشته و زخمی های درگیری در اردوگاه جنین به بیمارستان صهیونیستی «ههیمک» در شهر العفوله در سرزمین های اشغالی است.

در این پیوند گردان‌های عزالدین القسام طی بیانیه ای در اردوگاه جنین اعلام کرد که رزمندگان ما از همه گروه‌های فلسطینی در محله های مختلف اردوگاه جنین در حال مقابله با ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل هستند و بصورت مستقیم تلفات سنگینی را به آن‌ها وارد کرده اند.

بیانیه گردان‌های القسام تاکید دارد: ما ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل را به چالش می‌کشیم تا تلفات خود را اعم از کشته و مجروح اعلام کند، ضمن آنکه رزمندگان اردوگاه جنین از آغاز این تجاوز دو پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی را سرنگون کردند.

تیپ جنین گردان‌های القدس نیز اعلام کرد: در پاسخ به تجاوزات ادامه دار ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین از صبح امروز، رزمندگان گردان های قدس ضربات بی‌نظیری به صفوف نظامیان ارتش رژیم اشغالگر وارد کرده اند.

تیپ جنین گردان‌های القدس با اشاره به اینکه در جریان این درگیری ضربات سنگینی به ادوات نظامی رژیم اشغالگر اسرائیل وارد شده است، افزود: رزمندگان ما توانستند با به کارگیری تعدادی از راکت‌های «طارق ۱» که برای اولین بار وارد خدمت شد، یک جیپ زرهی ارتش رژیم صهیونیستی را منهدم کنند که منجر به کشته یا زخمی شدن همه سرنشینان آن شد.

از بامداد امروز پهپادهای رژیم صهیونیستی به خانه‌های شهروندان فلسطینی و مساجد در شهر جنین و اردوگاه این شهر حمله کردند. همچنین نظامیان صهیونیست از چند محور به این شهر یورش بردند که با مقاومت شدید مبارزان فلسطینی مواجه شدند.

منابع خبری پیش از این گزارش دادند که حمله کنونی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن با چراغ سبز آمریکا صورت گرفته است.

وزارت بهداشت فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که تعداد شهدای حمله امروز صهیونیست‌ها به جنین به هفت نفر رسیده است.

این وزارتخانه افزود که تعداد مجروحان این جنایت نیز به ۲۸ نفر رسیده که حال هفت نفر وخیم است.

سازمان همکاری اسلامی امروز جنایات ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری رود اردن را به شدت محکوم کرد و آن را ادامه تروریسم سازمان یافته این رژیم دانست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha