بدر احمد جبرئیل:حملات جنایتکارانه رژیم اشغالگر قدس با پاسخ قاطع همراه است

دمشق - ایرنا - عضو کمیته مرکزی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین شاخه فرماندهی کل گفت : حملات مجرمانه و ستمگرانه رژیم صهیونیستی به جنین و سوریه بدون پاسخ نخواهد ماند وقطعا مبارزان مقاوم پاسخ قاطع به این اقدام جنایتکارانه خواهند داد.

"بدر احمد جبرئیل" عضو کمیته مرکزی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین شاخه فرماندهی کل روز سه شنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در دمشق؛ درباره تهاجمات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به جنین در سرزمین اشغالی فلسطین و سرزمین های سوریه اظهار داشت : حملات رژیم اسرائیل علیه ملت فلسطین در جنین و ملت مقاوم سوریه یک هجوم ستمگرانه و مجرمانه است.

فرزند خلف ابو جهاد رهبر فقید جبهه مردمی برای آزادی فلسطین با بیان اینکه این دشمن ناپاک روز به روز گستاخ‌تر می‌ شود و به مظلومان فلسطین و افراد شریف تعدی می‌کند تاکید کرد: اشغالگران اسرائیلی گمان می‌کنند، وقتی دست زور و قدرت غیر قانونی علیه خانواده ها و مردم بلند می کند، بدون پاسخ خواهد ماند ، قطعا این خیانت از سوی مبارزان مقاوم جبهه مقاومت و فلسطینی های مبارز بی جواب نخواهدماند.

بدر احمد جبرئیل:حملات جنایتکارانه رژیم اشغالگر قدس با پاسخ قاطع همراه است

«احمد جبرئیل» ملقب به «ابوجهاد»، بنیانگذار و دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین – فرماندهی کل، ۱۶ تیر ماه سال ۱۴۰۰ بر اثر وضعیت جسمانی خود، در یکی از بیمارستان‌های شهر دمشق، پایتخت سوریه درگذشت.

در همین حال، جبهه خلق برای آزادی فلسطین – فرماندهی کل که در سال ۱۹۶۸ از سوی جبرئیل تاسیس شد و در سال ۱۹۸۴ نیز با جدایی از سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف)، شهر دمشق را به عنوان مقر اصلی خود برگزید،

نه خسته می‌شویم و نه به زانو در می‌آییم

بدر احمد جبرئیل ادامه داد: با مقاومت و مقابله با این اشغالگران قصد داریم این دشمن نحس و نجس را آگاه کنیم که روزی این دست زور وتعدی را مردم فلسطین و مبارزان راه حق قطع خواهند کرد و به جنایت‌های دشمن، بی‌شک پاسخ قاطع داده خواهد شد.

عضو کمیته مرکزی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین شاخه فرماندهی کل با بیان اینکه ما نه خسته می‌شویم و نه به زانو در می‌آییم افزود: اگر از ما کسی کشته و شهید شود، به جای او ده‌ها نه بلکه صدها نفر بر می‌خیزند و راه انقلاب را ادامه می‌دهند و در این راه جانفشانی می‌کنند.

ما فرزندان راه امام حسین علیه السلام هستیم و بی‌شک پیروز خواهیم شد

بدر احمد جبرئیل:حملات جنایتکارانه رژیم اشغالگر قدس با پاسخ قاطع همراه است

"بدر احمد جبرئیل" گفت : ما فرزندان مظلومانیم، ما فرزندان راه و سیرت امام حسین علیه السلام هستیم و بی‌شک پیروز خواهیم شد. ما به وعده‌ الهی در امر پیروزی ایمان داریم، ما به عدالت خداوند عزوجل ایمان داریم و به اذن خدا پیروزی مقابل اشغالگران قدس شریف از آن ما خواهد بود.

عضو کمیته مرکزی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین شاخه فرماندهی کل تصریح کرد: اگر چه روزگار مقاومت به طول بیانجامد ، هر چند کشورها و نوچه های رژیم صهیونیستی علیه ما سبعیّت و تعارض کنند، هر چند مظلوم تر شویم اما وعده الهی روزی محقق می‌شود و ما با مردم فلسطین و برای فسلطین پیروز خواهیم شد.

بدر احمد جبرئیل:حملات جنایتکارانه رژیم اشغالگر قدس با پاسخ قاطع همراه است

اعلام حمایت صریح ایران از مردم و مقاومت فلسطین در پی جنایات جدید رژیم اسرائیل

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل روز دوشنبه به وقت محلی در واکنش به دور جدید جنایات رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین تصریح کرد: رژیم اسرائیل فقط در برابر منطق زور تسلیم می شود و نه مذاکره و سازش.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل به نشریه آمریکایی نیوزویک نیز در واکنش به این جنایات رژیم اسرائیل گفت: «بر اساس ارزیابی ایران، فلسطینی‌ها نمی‌توانند از طریق مذاکره حقوق سلب شده خود را از رژیم اسرائیل به دست آورند، زیرا تنها با اتکا به زور می توان رژیم اسرائیل را وادار به گفتگو کرد. بنابراین، ایران از هرگونه درخواست کمک از سوی مقاومت فلسطین حمایت می کند».

به گزارش ایرنا، در نتیجه جنایت امروز نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شهر و اردوگاه جنین، تاکنون ۱۱ نفر از فلسطینیان به شهادت رسیده و ده‌ها نفر دیگر زخمی شده‌اند.

بامداد روز (دوشنبه) پهپادهای رژیم صهیونیستی به خانه‌های شهروندان فلسطینی و مساجد در شهر جنین و اردوگاه این شهر حمله کردند.

همچنین نظامیان صهیونیست از چند محور به این شهر یورش بردند که با مقاومت شدید مبارزان فلسطینی مواجه شدند.

طبق گزارش رسانه‌های صهیونیست، تعداد قابل توجهی از نظامیان ارتش و یگان‌های ویژه این رژیم هم اکنون در یورش به اردوگاه جنین شرکت دارند.

در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن، عملیات ضد صهیونیستی در طول ماه‌های اخیر به شدت افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که سران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ها اذغان کرده و درباره گسترش آن هشدار می‌دهند.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

فرحان حق معاون سخنگوی سازمان ملل نیز در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، خواستار توقف این حملات شد و گفت: انجام حملات مسلحانه در مناطق پرجمعیت غیرقابل قبول است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha