سازمان جهانی دفاع از قربانیان تروریسم در کانادا، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

تهران – ایرنا - سازمان جهانی دفاع از قربانیان تروریسم در کانادا، جنایات رژیم صهیونیستی در جنین را محکوم کرد.

به گزارش امروز (سه شنبه) ایرنا، این سازمان حقوق بشری در بیانیه ای رسمی، حمله جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه فلسطینی در شهر جنین را محکوم کرد.

در این بیانیه با اشاره به جنایات ادامه دار صهیونیست ها، آمده است که این گونه اقدامات مغایر قوانین بین المللی است و یک جنایت جنگی محسوب می شود که همه سران اسرائیل بخاطر آن تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

سازمان حقوق بشری دفاع از قربانیان تروریسم در کانادا از مجمع عمومی سازمان ملل، خواستار مداخله فوری برای پایان دادن به این کشتار جمعی فلسطینیان شده است.

این بیانیه همچنین از کشورهای جهان خواسته است تا اقدام به اعزام ناظران بین المللی برای بررسی و نظارت بر موارد نقض حقوق بشر از سوی ارتش رژیم صهیونیستی در جنین کنند.

حمله وحشیانه روز دوشنبه رژیم صهیونیستی به جنین با واکنش شدید نهادها و کشورهای اسلامی و عربی روبه‌رو شده و این کشورها جنایت آفرینی رژیم آپارتاید را نقض آشکار قوانین بین المللی دانسته و بر لزوم مقابله جامعه بین المللی با آن تاکید کرده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین در جدیدترین آمار خود از افزایش شمار شهدای فلسطینی در جریان یورش هوایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن به ۱۱ شهید و ۱۰۰ زخمی خبر داد که حال ۲۰ تن آنها وخیم گزارش شده است.

سازمان جهانی دفاع از قربانیان تروریسم در کانادا، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha