پرداخت ۳۳۰ میلیارد ریال تسهیلات حوزه ارتباطات کرمان وارد فاز اجرایی شد

کرمان - ایرنا - مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از آغاز ثبت‌نام تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه در راستای ایجاد اشتغال و توانمندسازی نیروی انسانی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد و گفت: ۳۳۰ میلیارد ریال به عنوان مبلغ اولیه در این راستا پرداخت می‌شود.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری و اطلاعات استان کرمان، حسین ساجدی فر افزود: در صورت استقبال شرکت های حوزه فاوا در استان مبلغ در نظر گرفتهش ده برای پرداخت تسهیلات افزایش پیدا خواهد کرد.

وی اظهار داشت: پرداخت این تسهیلات حمایتی را در هفت محور از جمله طرح های ویژه ملی، پیشران، طرح های تولیدی صادرات محور، دانش بنیان هایتک، پروژه های سرمایه‌گذاری نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا، حمایت از طرح های توسعه سکوها و کسب و کارهای ارائه دهنده خدمات آزادکاری و خوداشتغالی، طرح های دفاتر خدمات ارتباطی (دفاتر خدمات پیشخوان دولت شهری/روستایی) و حمایت از سرمایه در گردش برنامه ریزی شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان عنوان کرد: بر این اساس افزایش سهم این استان از اقتصاد دانش بنیان و دیجیتال با تامین مالی از طریق تسهیلات، زمینه توسعه و رونق کسب و کار های حوزه ICT استان و توسعه اشتغال متخصصان و دانش آموختگان این بخش و تامین نیاز خدمات فناوری اطلاعات سایر بخش‌های اقتصادی استان فراهم می شود.

وی تاکید کرد: شرکت های فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان به آدرس kerman.ict.gov.ir از شرایط و نحوه ثبت نام آگاه و در سامانه irantavanafarin.ito.gov.ir ثبت نام کنند.

تسهیلات تبصره ۱۸ براساس قانون برای حمایت از تولید و اشتغال پرداخت می‌شود و متقاضیان آن هم طبق قانون، افراد، اشخاص، شرکت‌ها و حتی تعاونی‌ها هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha