مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری اردبیل: بانوان برای حفظ مرزهای فرهنگی تلاش کنند

اردبیل - ایرنا - مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری اردبیل با بیان این که امروز نهاد مقدس خانواده مورد هجمه دشمن قرار گرفته است، گفت: انتظار می‌رود بانوان به اقتضای زمان برای حفظ مرزهای فرهنگی کشور تلاش کنند.

به گزارش ایرنا ، افسانه جهانی روز سه‌شنبه در همایش تجلیل از زوجین عضو هلال احمر استان با تاکید بر ترویج ازدوج آسان در جامعه اظهار کرد: هدف اصلی ازدواج به کمال رسیدن و قدم برداشتن در مسیر عبودیت است چرا که بهترین جلوه بندگی خدمت به خلق خدا است، که این موضوع در این نهاد مقدس به وقوع پیوسته است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری اردبیل ادامه داد: بانوان زمانی دوشادوش مردان در حفظ مرزهای جغرافیایی کشور تلاش داشتند ، امروز نیز از بانوان انتظار می‌رود برای حفظ مرزهای فرهنگی کشور با هویت مسلمانی خود در عصر حاضر با صیانت از مرزهای فرهنگی و تحکیم خانواده برای تربیت نسل صالح و تمدن ساز تلاش کنند.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان اردبیل و معاونت جوانان این حوزه با توجه به ذات حوزه خود که بیشتر با جوانان در ارتباط هستند می‌توانند در بحث جریان‌سازی قدم‌های خوبی بردارند ، تصریح کرد: تشکیل خانواده، تحکیم خانواده ، فرزندآوری و تربیت فرزند و تربیت نسل صالح مورد تاکید بوده و انتظار می‌رود جوانان در تمامی محورها بتوانند جریان‌سازی و کنش‌گری کنند.

هلال احمر استان اردبیل بر توسعه فعالیت جوانان در ابعاد گسترده تاکید دارد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز در این همایش با تاکید بر توسعه فعالیت‌های جوانان در ابعاد گسترده افزود: جوانان به عنوان آینده‌داران جامعه نقش مهمی در تحول و پیشرفت جامعه دارند و وظیفه نهادهایی همچون هلال احمر این است که در کنار جوانان و همپا با آنها در مسیر توسعه حرکت کنند.

حمید قویدل ادامه داد: جمعیت هلال احمر به بحث آموزش جوانان توجه ویژه داشته و برنامه‌ریزی‌های متعددی در این زمینه طی سال انجام می‌دهد.

وی افزود: این نهاد در بحث تشکیل و تحکیم خانواده نیز آمادگی دارد در تمامی ابعاد با دستگاه‌های دیگر دوستانه و یا طی تفاهم‌نامه همکاری‌های لازم را در جهت آموزش و مشاوره انجام دهد.

به گفته قویدل ، جمعیت هلال احمر استان اردبیل به عنوان یکی از سازمان‌های بشردوستانه که بیشترین اعضای جوان را در عضویت خود دارد، همواره در خدمت جوانان بوده و تلاش برای ایجاد فرصت‌های بیشتر برای آنها دارد.

وی ادامه داد: این جمعیت با ارائه خدمات مختلف به جوانان، سعی دارد تا آنان را به بهترین نحو در مسیر پیشرف توسعه قرار دهد.

در این مراسم از مزدوجین عضو جمعیت هلال احمر استان اردبیل، کارشناسان، دبیران و اعضای فعال جمعیت هلال احمر استان اردبیل تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha