۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۴۳
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 85160046
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تخلف لاکچری، ۲.۶میلیون یورو برای نیمار آب خورد+ عکس

تهران- ایرنا- ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن به‌دلیل نقض مقررات زیست‌محیطی در جریان ساخت‌وساز عمارت ساحلی‌اش در برزیل، ۲.۶میلیون یورو جریمه شد.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، مقامات کشور برزیل اعلام کردند که نیمار، ستاره تیم‌ ملی فوتبال این کشور در جریان ساخت‌وساز عمارت ساحلی‌اش با احداث یک دریاچه مصنوعی در داخل این عمارت، تخلف کرده است.

پس از انتشار پست اینستاگرامی نیمار که در آن نمایی از این دریاچه مصنوعی به تصویر کشیده شده بود، نخستین شکایت به دفتر شهرداری منطقه مانگاراتیبا در ایالت ریودوژانیرو رسید.

تخلف لاکچری، ۲.۶میلیون یورو برای نیمار آب خورد+ عکس

شهرداری این منطقه نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که تخلفات زیست‌محیطی در جریان ساخت این دریاچه مصنوعی مشاهده شده و به ثبت رسیده است.

نیمار که حالا به‌دلیل این تخلف، باید ۲.۶ میلیون یورو جریمه بدهد، همچنین باید در تحقیقات دفتر دادستانی کل، دفتر تحقیقات پلیس و همچنین اداره حفاظت از محیط زیست پاسخگو باشد. پدر نیمار ماه گذشته به توهین به ماموران سازمان حفاظت از محیط زیست متهم و تهدید به بازداشت شد.

تخلف لاکچری، ۲.۶میلیون یورو برای نیمار آب خورد+ عکس

براساس گزارش یک رسانه برزیلی، به نیمار هشدار داده شده است که کارگران مشغول در عملیات ساخت‌وساز باید آموزش بیشتری ببینند.

نیمار جونیور یکی از پردرآمدترین ورزشکاران جهان محسوب می‌شود و براساس گزارش نشریه فوربس، درآمد او در سال جاری، ۸۵ میلیون دلار برآورد شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha