۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۲۲:۵۴
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85160265
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهادت ۲ فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنین

تهران- ایرنا- وزارت بهداشت فلسطین سه‌شنبه شب اعلام کرد، ۲ شهروند فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی در جنین واقع در شمال کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد، در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنین ۲ شهروند فلسطینی به شهادت رسیدند و شمار شهدای فلسطینی از آغاز عملیات صهیونیست‌ها به این شهر به ۱۳ نفر افزایش یافت.

در همین رابطه ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که طی حمله هوایی، یک گروه مقاومت فلسطینی را همزمان با خروج نیروهای این رژیم از اردوگاه جنین هدف قرار داده است.

از سوی دیگر گردان جنین وابسته به نیروهای سرایا القدس اعلام کرد، نیروهای این گروه همچنان در حال مقابله با تجاوز نظامیان صهیونیست در جنین است.

پیش تر منابع صهیونیستی از آغاز خروج نظامیان این رژیم از اردوگاه جنین خبر داده بودند.

نظامیان رژیم صهیونیستی از بامداد دوشنبه شهر و اردوگاه جنین را از زمین و هوا مورد حمله و بمباران قرار دادند و این حمله بی سابقه همچنان ادامه دارد.

حمله وحشیانه روز دوشنبه رژیم صهیونیستی به جنین با واکنش شدید نهادها و کشورهای اسلامی و عربی روبه‌رو شده و این کشورها جنایت آفرینی رژیم آپارتاید را نقض آشکار قوانین بین المللی دانسته و بر لزوم مقابله جامعه بین المللی با آن تاکید کرده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین در جدیدترین آمار خود از افزایش شمار شهدای فلسطینی در جریان یورش هوایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن به ۱۳ شهید و ۱۰۰ زخمی خبر داد که حال ۲۰ تن آنها وخیم گزارش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha