۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۲۳:۴۶
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85160281
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تظاهرات همبستگی با جنین در فلسطین اشغالی و غزه

۱۳ تیر ۱۴۰۲، ۲۳:۴۶
کد خبر: 85160281
تظاهرات همبستگی با جنین در فلسطین اشغالی و غزه

تهران- ایرنا- منابع خبری سه‌شنبه شب گزارش دادند، فلسطینیان در سرزمین‌های اشغالی و غزه در حمایت از مردم جنین و نیروهای مقاومت فلسطینی تظاهرات کردند.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، شماری از فلسطینیان در شهر حیفا تظاهراتی را در همبستگی با مردم جنین برگزار کردند و شعارهایی در حمایت از این شهر و اردوگاه آن سر دادند.

بر اساس این گزارش، پلیس رژیم صهیونیستی با حمله به این تظاهرات دستکم هفت نفر را بازداشت کرد.

همچنین فلسطینیان در نزدیکی حصار مرزی غزه با فلسطین اشغالی تجمع کرده و پرچم‌های فلسطین را در حمایت از مردم جنین به اهتزار درآوردند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، ارتش رژیم صهیونیستی به سمت تجمع کنندگان گاز اشک آور شلیک کرد تا آنها را پراکنده کند.

تجمع مشابهی نیز در اردوگاه شعفاط واقع در شمال شرقی قدس اشغالی در حمایت از مردم جنین برگزار شد و اهالی این اردوگاه در حمایت از این شهر و نیروهای مقاومت شعار سر دادند.

بنابر گزارش‌ها، نظامیان صهیونیست با فلسطینیان در منطقه «جبل مکبر» در قدس اشغالی که در حمایت ساکنان جنین تظاهرات کردند، درگیر شدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی از بامداد دوشنبه شهر و اردوگاه جنین را از زمین و هوا مورد حمله و بمباران قرار دادند و این حمله بی سابقه همچنان ادامه دارد.

حمله وحشیانه روز دوشنبه رژیم صهیونیستی به جنین با واکنش شدید نهادها و کشورهای اسلامی و عربی روبه‌رو شده و این کشورها جنایت آفرینی رژیم آپارتاید را نقض آشکار قوانین بین المللی دانسته و بر لزوم مقابله جامعه بین المللی با آن تاکید کرده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین در جدیدترین آمار خود از افزایش شمار شهدای فلسطینی در جریان یورش هوایی و زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن به ۱۳ شهید و ۱۰۰ زخمی خبر داد که حال ۲۰ تن آنها وخیم گزارش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha