تنها ۲۰ درصد تسهیلات اشتغالزایی استان تهران جذب شده‌است

شهرری - ایرنا - مدیرکل دفتر هماهنگی اشتغال و امور سرمایه‌گذاری استانداری تهران سهم تسهیلات تبصره ۱۶ (اشتغالزایی) در سال ۱۴۰۱ به این استان را پنج هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون بیش از ۲۰ درصد این تسهیلات جذب شده‌است.

به گزارش ایرنا از خبر روز چهارشنبه استانداری تهران؛ بهزاد بهزادی در جلسه کارگروه اشتغال استان با انتقاد از عملکرد بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی تهران در جذب تسهیلات تبصره ۱۶ اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها یک هفته مهلت دارند تا نسبت به معرفی طرح و پرداخت تسهیلات تخصیص یافته تبصره ۱۶ اقدام کنند.

وی با اظهار نارضایتی از درصد جذب تسهیلات تخصیصی سال ۱۴۰۱ استان به اشتغال افزود: بانک‌های عامل بدون نیاز به ثبت طرح در سامانه نسبت به پرداخت تسهیلات به طرح های اعلام شده در چارچوب مقررات با سرعت بیشتر اقدام کنند.

بهزادی خاطرنشان کرد: با تسریع در رسیدگی به طرح های معرفی شده دستگاه‌ها و ارسال طرح های جدید به بانک عامل، تسهیلات ابلاغی بانک‌ها ظرف هفته آینده پرداخت شود.

گفتنی است مبلغ تسهیلات تبصره ۱۶ برای ایجاد هر فرصت شغلی ۱۵۰ میلیون و سقف پرداخت این تسهیلات برای هر کارفرما چهار میلیارد تومان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha