۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۶
کد خبرنگار: 1763
کد خبر: 85161778
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شنیده شدن صدای دو  انفجار در جنوب لبنان/ شلیک توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی

تهران - ایرنا - در حالی که برخی رسانه ها از صدای دو انفجار در جنوب لبنان خبر دادند، شبکه المنار این کشور اعلام کرد که ماهیت این انفجارها هنوز مشخص نیست.

به گزارش ایرنا، چند شبکه خبری روز پنج شنبه از شنیده شدن صدای انفجار در اطراف روستای مرزی کفرشوبا در جنوب لبنان خبر دادند.

درحالی که خبرگزاری انگلیسی رویترز نیز مدعی شد که دست کم یک موشک از این منطقه به سوی رژیم صهیونیستی شلیک شده است، المنار تاکید کرد که ماهیت انفجارها هنوز مشخص نشده است.

خبرنگار المنار گزارش کرد که صدای دو انفجار یکی در اطراف روستای غجر و در بخش سوری این منطقه و دیگری در مزرعه بسطره شنیده شد اما ماهیت این انفجارها هنوز معلوم نیست و اطلاعات منتشره تاکنون هنوز قابل تایید نیست.

شنیده شدن صدای دو  انفجار در جنوب لبنان

در حالی که خبرگزاری نیوپرس به نقل از منابع رژیم صهیونیستی و ارتش این رژیم، شلیک موشک به سوی سرزمین های اشغالی از سوی جنوب لبنان را تکذیب و اعلام کرد که انفجارها ناشی از ترکیدن مین های قدیمی بوده است، ارتش رژیم صهیونیستی سپس مدعی شد که یک موشک از خاک لبنان شلیک و در نزدیک مرز لبنان با فلسطین اشغالی منفجر شده است.

در همین راستا، خبرنگار شبکه المسیره یمن در لبنان گزارش داد که توپخانه دشمن صهیونیستی مناطق باز در تپه های کفرشوبا را گلوله باران کرد. رسانه های صهیونیستی گفتند که ارتش رژیم صهیونیستی ۱۵ گلوله توپ به منطقه حرجیه در نزدیک کفر شوبا شلیک کرده است.

حزب الله لبنان امروز پنجشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که اقدامات خطرناک دشمن صهیونیستی در روستای غجر اشغالگری کامل بوده و این جنبش از همه نهادی لبنان به ویژه دولت و اقشار مختلف ملت لبنان می خواهد که برای جلوگیری از تثبیت این اشغالگری و لغو اقدامات تجاوزگرانه و تلاش برای آزاد سازی این بخش از کشور وارد عمل شوند.

این بیانیه افزود: این اقدامات خطرناک صهیونیست ها همان اشغالگری کامل بخش لبنانی روستای غجر با زور سلاح و تحمیل شرایط ایجاد شده می باشد که نقض عادی به شمار نمی آید که اشغالگران هر از گاهی به آن عادت کرده اند.

در این بیانیه همچنین آمده است: در مقابل این تحول خطرناک ما از همه نهادهای لبنانی به ویژه دولت و همه نیروهای سیاسی و محلی می خواهیم که برای جلوگیری از تثبیت این اشغالگری و لغو اقدامات تجاوزگرانه دشمن صهیونیستی و تلاش برای آزادسازی این بخش از خاکمان و بازگرداندن آن به آغوش میهن وارد عمل شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha