۱۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۰
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85161888
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تبعیت از فرامین رهبری کشور را از گزند توطئه‌های دشمنان مصون نگه داشته است

زنجان - ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان گفت: تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب، کشور را از گزند توطئه‌های دشمنان مصون نگه داشته و دسیسه‌های آنها را نقش بر آب کرده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت اسلامی علی خاتمی روز پنجشنبه در دیدار با دبیرکل جبهه پایداری، افزود: دشمنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه های متعددی را علیه کشورمان اعمال کردند اما نتوانستند نقشه های شوم خود را عملیاتی کنند.

حجت الاسلام خاتمی افزود: در مقابل توطئه های گوناگون دشمنان باید هوشیار بود و در این میان وحدت و همدلی عامل غلبه بر آنها است.

دبیرکل جبهه پایداری نیز در این دیدار گفت: همواره برای پشتیبانی از انقلاب اسلامی در میدان بوده ایم و البته این پشتیبانی نیز هزینه هایی داشته است.

صادق محصولی با اشاره به انتخابات به عنوان نماد مردم سالاری دینی در کشور، گفت: جبهه پایداری انقلاب اسلامی در تمام انتخابات یک راهبرد و اصول مشخصی دارد و آن را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

وی اضافه کرد: همواره باید برای حفظ ارزش های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم و تبعیت از مقام معظم رهبری را نصب العین داشته باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha