۳۷۰ برنامه تبیینی، تبلیغی و ترویجی در هرمزگان اجرا شد

بندرعباس - ایرنا - دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر در هرمزگان گفت: بیش از ۳۷۰ عنوان برنامه تبیینی، ترویجی و تبلیغی در سال جاری با برنامه‌ریزی صورت گرفته و همراه کردن قوای مردمی و نظرات کارشناسان طراحی و اجرا شده است.

به گزارش ایرنا از بنیاد بین‌المللی غدیر - نمایندگی هرمزگان، عارف رحیمی روز پنجشنبه با تبریک عید غدیر خم از جمله این برنامه‌ها به طبخ و توزیع بیش از ۵۰۰ هزار پرس غذا در قالب طرح اطعام غدیر و اعزام ۳۰ مبلغ به دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد.

وی ادامه داد: هجدهم ذی‌الحجه روز عید بزرگ غدیر، عید همه عاشقان، صالحان عالم و روز برگزیده شدن حضرت علی (ع) به عنوان الگوی انسان دوستی، شجاعت و بصیرت است.

دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر نمایندگی هرمزگان با بیان به اینکه در تلاش هستیم شأن و اهمیت غدیر برای همگان تبیین شود گفت: هدف اصلی از برگزاری ویژه برنامه های عید غدیر، تبیین و اهمیت جایگاه ولایت و امامت است که با شور و هیجان گسترده‌ای برگزار می شود.

وی گفت: برگزاری دومین همایش تجلیل از سادات اهل‌ سنت و خانواده شهدای ایرباس در غرب استان، برگزاری اجتماع بزرگ غدیریون در مسجد جامع بندرعباس و اجرای برنامه محوری جشن شب غدیر با سخنرانی حجت‌الاسلام طائب از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در ایام عید غدیر امسال است.

رحیمی بیان کرد: یکی دیگر از برنامه‌های شاخص عید غدیر امسال، اجرای راهپیمایی خانوادگی در کنار خلیج‌ فارس همراه با برپایی ۱۱۴ موکب به همت هیأت‌های مذهبی و اداره کل تبلیغات اسلامی استان است.

وی از برگزاری جشن‌های محله‌ای غدیر در دهه امامت و ولایت (عید قربان تا عید غدیر) در محلات کم‌برخوردار همراه با آذین‌بندی و نورافشانی خبر داد.

دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر نمایندگی هرمزگان اضافه کرد: برگزاری آیین تجلیل از سادات تشیع و برپایی ۵۰ موکب در قشم، برگزاری جشن غدیریون در بندر کنگ، برپایی ۵۰ موکب در پارسیان و جشن بزرگ غدیر با اهدای ۱۱۰ جهیزیه در بخش احمدی شهرستان حاجی‌آباد نیز جزو برنامه‌های دهه امامت و ولایت سال جاری است.

وی عنوان کرد: اجتماع غدیریون دهه هشتادی‌ها و نودی‌های جزیره هرمز همراه با اهدای ۳۰۰ بسته هدیه ویژه این نوجوانان از دیگر برنامه‌های این بنیاد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha