۱۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۳۸
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 85162586
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خطیب موقت شهرکرد:ایران الگوی ملت‌های مظلوم شده است

شهرکرد-ایرنا- امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به حرکت جمهوری اسلامی بر مبنا و محور امامت و ولایت یادآور شد: ایران امروز به برکت انقلاب اسلامی توانسته ملجأ و الگوی ملت‌های مظلوم و ستمدیده باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز چهارمحال و بختیاری در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد تاکید کرد: امامین انقلاب اسلامی براساس مکتب علوی کشور را اداره و اندیشه‌های امت اسلامی ایران و جهان را مدیریت کرده‌اند.

وی گفت: در همین راستا با افزایش عزت و اقتدار جمهوری اسلامی، دشمنان انقلاب و اسلام خوارتر می‌شوند.

فاطمی رسیدن به ساحل امن کمال و سعادت را نیازمند بازگشت به غدیر اعلام و تاکید کرد: حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س) را الگوی خود در جامعه قرار دهیم و در طریق مکتب اهل‌بیت (علیهم‌السلام) و دستورات آن بزرگواران گام برداریم.

خطیب موقت جمعه شهرکرد با اشاره به برگزاری مراسم ملبس شدن طلاب به لباس روحانیت در حوزه‌های علمیه همزمان با عید غدیر افزود: طلاب نیازمند تشویق مردم هستند و وظیفه داریم نقش واقعی این سربازان امام زمان (عج) را خوب بشناسیم و آنان را تشویق و ترغیب کنیم.

فاطمی حرکت جامعه بر محور امام را باعث جلوگیری از انحراف اعلام و تصریح کرد: جامعه‌ای که مکتب و مذهب امیرالمؤمنین‌(ع) را معیار قرار ندهد، دچار بلاهای افراط و تفریط می‌شود.

وی با تبریک دهه امامت و ولایت گفت: جشن عید غدیر در چهارمحال و بختیاری بسیار زیبا و باشکوه برگزار شد.

فاطمی تاکید کرد: اُمید است جشن بزرگ عید غدیر در سال‌های آینده هم باشکوه بیشتری برپا و برگزار شود.

به گزارش ایرنا،جشن بزرگ عید غدیر به‌طور باشکوه در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha