۱۶ تیر ۱۴۰۲، ۲۱:۰۱
کد خبر: 85162768
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شادپیمایی پر شور شیرازی ها به شوق غدیر+ فیلم

۱۶ تیر ۱۴۰۲، ۲۱:۰۱
کد خبر: 85162768
شادپیمایی پر شور شیرازی ها به شوق غدیر+ فیلم

شیراز - ایرنا - شیرازی‌ها عصر امروز به شوق غدیر علی(ع) میدان شهدا تا حرم سوم اهل بیت شاهچراغ (ع) را در شور و سرور شادپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شیرازی ها که به گفته امام جمعه این شهر در بزرگداشت غدیر علوی خوش درخشیده اند عصر امروز بسیار پرشور و پر جمعیت به میدان شهدا آمده بودند.

شادپیمایی با سخنرانی حجت الاسلام فرحزاد آغاز شد؛ او در میان دوستداران شیرازی علی (ع) از بزرگی عید غدیر گفت که امام صادق سه بار قسم خورده که روزی بزرگتر از آن نیست.

این استاد و پژوهشگر حوزه علمیه توصیه کرد: عید غدیر را یک روز جشن نگیریم بلکه حداقل تا عید مباهله در ۲۵ ذی الحجه این جشن‌ها برپا باشد.

فرحزاد اذعان کرد: اگر برای واقعه کربلا تنها یک روز عزاداری می کردیم فراموش می شد.

او این نوید را به دوستداران امیر المومنین داد که بالاترین توشه برای قیامت مؤمنان دوستی علی است و آتش، علی دوست را نمی سوزاند.

.

شادپیمایی در میان شعف و هلهله زنان و مردان شیرازی تا حرم مطهر احمدبن موسی ادامه یافت و با صف های متحد و مثال زدنی نماز جماعت شامگاه غدیر خاتمه یافت.

موکب های متعددی در مسیر میزبان شادپیمایان علوی بود و حضور زنان و مردان، کودکان و حتی دوستداران که با پای شکسته به عشق مولایشان آمده بودند صحنه های ماندگاری را در قاب ۱۸ تیر ماه ثبت کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha